Recenze

Co znamená suchý režim na klimatizaci? Web společnosti Dantex

Dobré odpoledne. Na mé A140 nebyl freon, naplnil jsem ho a vše je v pořádku. Zapnu klimatizaci, asi dvě minuty není ledový vzduch, fouká to tak nějak, pak se ochladí, vypnu klimatizaci a fouká naprosto pekelně studená a síla foukání se zvyšuje. Kdo může pomoci této neschopné osobě?!))
Možná něčemu nerozumím. Říkali, že tlak je normální, je tam olej a není tam žádný freon!

Pomawkin Zprávy: 48 Registrovaný: 04.10.2014 14: 31 Město: Moskva Auto: Mercedes W168 A140 Jméno: Malá žába

No, v zásadě to okamžitě nepřestane foukat studený vzduch. Alespoň na všech mých bývalých BMW jste si to s vypnutým motorem mohli užívat dalších 10-15 minut na dálnici. Takříkajíc zákon zachování energie.

připojím se k otázce. Před tím nebylo žádné MV. Kde je tlačítko zapnutí/vypnutí? Onehdá jsem opravil kompresor, i potrubí, vše zasypal, vše OK – paty jsou omrzlé (je pravda, že tady není vedro, ale jak to vypnout). Takže “zapnuto” je modrá zóna, “vypnuto” je bílá zóna a je to? Děkuju

Samotlor Zprávy: 474 Registrovaný: 19.04.2015 04: 49 Kde: Nizhnevartovsk Město: Nizhnevartovsk Auto: w168a160 Jméno: Nehty

No, na předním panelu, pod regulátorem teploty, je tlačítko „EC“. Pokud tomu rozumím, když svítí červená, znamená to, že svítí. Pokud nesvítí, je zhasnutá. ale ve skutečnosti to není jasné a naopak nějak((

Pomawkin Zprávy: 48 Registrovaný: 04.10.2014 14: 31 Město: Moskva Auto: Mercedes W168 A140 Jméno: Malá žába

Promiňte. Všechno jsem to špatně pochopil. Když se rozsvítí červená LED na tlačítku “EC”. pak se kompresor vypne. A když nesvítí, svítí)))
To je ono, jdu to zkontrolovat)))

Pomawkin Zprávy: 48 Registrovaný: 04.10.2014 14: 31 Město: Moskva Auto: Mercedes W168 A140 Jméno: Malá žába

Zde je téma o tlačítkách ovládání klimatizace MB-Vaneo. Vše je stejné jako v karoserii třídy A 168
Sedmkrát řež, jednou měř.

orbet_zissman Zprávy: 489 Registrovaný: 12.10.2013 21: 38 Město: Téměř Evropa Auto: Manuální převodovka Vaneo 1.7 CDI

Stále tam nepřišli na společného jmenovatele. Tlačítko EU. Myslel jsem, že je to režim „Economy“, jako u mnoha aut s klimatizací a jednoduchý
AC.
BMW má také režimy REST a MAX. Potřebovali další čerpadlo. Poté, s vydáním E60, se hlavní čerpadlo stalo elektrickým a bylo potřeba další. odpadl.

Samotlor Zprávy: 474 Registrovaný: 19.04.2015 04: 49 Kde: Nizhnevartovsk Město: Nizhnevartovsk Auto: w168a160 Jméno: Nehty

Myšlení je škodlivé, kazí vám náladu (C)
Neposkytuji konzultace v PM, všechny dotazy jsou na fóru!

macho Zprávy: 4618 Registrovaný: 09.07.2012 23: 25 Město: Minsk Auto: W168 1.7CDI Jméno: Ashkin Doctor ©

macho napsal: Myšlení je škodlivé, kazí vám náladu (C)

Možná, ale ne nutně)
Dobrý den všem!
Zatím to funguje takto: Bílá zóna +22, klimatizace se nepoužívá, pokud zapnete elektromotor topení, bude proudit teplý vzduch.
Modrá zóna + motor zapnutý – probíhá chlazení.
Tlačítko “EC” – na první pohled se nic nemění, ale stále je možné, že je to “ekonomický režim”.

Přečtěte si více
Skryté poškození rajčat: kdo by neměl jíst rajčata vůbec - 25. srpna 2024.

Recirkulace – rozumím.
Za hodinu vyrážím ze Severu na “pevninu”, první úsek 2500 km, vyzkouším všechny režimy a odepíšu.
Drsný..pro mě))

Samotlor Zprávy: 474 Registrovaný: 19.04.2015 04: 49 Kde: Nizhnevartovsk Město: Nizhnevartovsk Auto: w168a160 Jméno: Nehty

Bez Google Translate je to těžké, ale chápu to.
Sedmkrát řež, jednou měř.

orbet_zissman Zprávy: 489 Registrovaný: 12.10.2013 21: 38 Město: Téměř Evropa Auto: Manuální převodovka Vaneo 1.7 CDI

Přeji všem hodně štěstí a dobrou náladu.
Sezóna klimatizace už dávno začala. Setkal jsem se s tímto problémem. V bílé zóně se kompresor zapne, nereaguje na tlačítko EC a dál mlátí. Vzduch vycházející z deflektorů je chladný, ale není dostatečně chladný. V modré zóně při 16 stupních se interiér zcela neprochladí. Otázka tedy zní: Jaké jsou možné důvody tohoto chování?
Na jaře, když jsem musel použít topení, jsem si všiml další věci: když se interiér vyhřeje na slunci, dáte se se zapnutým topením do pohybu, z deflektorů jde studený vzduch, jako byste zapnuli klimatizaci. Kabina se ochladila přibližně na nastavenou teplotu a začal foukat vzduch o přibližně nastavené teplotě.

Maximus $ Zprávy: 644 Registrovaný: 19.04.2017 10: 13 Město: Taškent je město chleba Auto: A160 Jméno: Maxima

Asi je to matoucí a nepřehledné, pokusím se vysvětlit.
WDB1680331J132221

Maximus $ Zprávy: 644 Registrovaný: 19.04.2017 10: 13 Město: Taškent je město chleba Auto: A160 Jméno: Maxima

Maksimu$ napsal: V bílé zóně se kompresor zapne, nereaguje na tlačítko EC, pokračuje v mlácení.

Nevypne se hned. Měřil jsem napětí, které jde do kompresoru po zapnutí EC režimu (tedy vlastně po vypnutí klimatizace), klesne o 0,1. 0,2 voltu každých 10 sekund. Tedy pokud v okamžiku zapnutí EC režimu bylo napětí 7,5V, tak za cca 4 minut kleslo na 5V. Podle mého chápání napětí reguluje „výkon“ kompresoru a úplně se vypne, když dosáhne 0 voltů.

Výsledky měření jsou správné pro W203, ale podle mého názoru bude obrázek naprosto stejný pro W168 (moje 203 byla vyrobena v roce 2001, 168 byla vyrobena v roce 2000).

Měli byste počkat 10-15 minut, myslím, že pak se úplně vypne.

Každým rokem se výrobci klimatizací snaží vylepšovat svá zařízení, aby byla ergonomičtější, funkčnější a dokonalejší. Spotřebitel někdy nemá čas sledovat tak progresivní růst všech funkcí vyráběného zařízení a zcela nerozumí roli některých funkcí.

Často se objevuje otázka „co je tato „suchá“ funkce a jak funguje?
V překladu do ruštiny je funkce „suchá“ přeložena jako „vypouštění“. Mnoho spotřebitelů chápe, že když je klimatizace zapnutá pro chlazení nebo topení, vzduch v místnosti je stále odvlhčen. Přirozeně vyvstává otázka – proč dále komplikovat klimatizaci a přidávat funkci „sušení“?

Když klimatizace pracuje pro chlazení nebo topení, průvodním jevem je nutně odvlhčování vzduchu. Ale během takového provozu se teplota vzduchu buď snižuje nebo zvyšuje, protože hlavním provozním režimem je chlazení nebo topení. Pokud je v místnosti neustále nebo po určitou dobu vlhkost vzduchu vyšší, než je pro člověka příjemná hodnota (60 %), je v takové místnosti nepříjemné být. V tomto případě není potřeba snižovat nebo zvyšovat teplotu vzduchu v takové místnosti. V tomto případě byste měli použít funkci „vysušení“ klimatizace. V tomto případě klimatizace začne odvlhčovat vzduch, ale teplota vzduchu se nemění.

Přečtěte si více
Adenium: pouštní květina - Blog internetového obchodu Florium.

Jak se to stane? Když na ovládacím panelu zvolíte funkci „vysušení“, klimatizace začne pracovat v režimu chlazení vzduchem, ale tento režim je speciální. V tomto režimu začne ventilátor vnitřní jednotky pracovat na minimální otáčky, což vede k minimální recirkulaci vzduchu přes výměník tepla vnitřní jednotky a vzduch se prakticky neochlazuje. Klimatizace však funguje na chlazení, ale proč se vzduch neochlazuje?

Ukazuje se, že při zvýšené vlhkosti vzduchu a minimálních otáčkách ventilátoru vnitřní jednotky dochází ke zvýšené tvorbě kondenzace na povrchu výměníku vnitřní jednotky. Vznik této kondenzace vyžaduje velké množství energie (chladu), kterou produkuje klimatizace. Na samotné ochlazení vzduchu tedy nezbývá téměř žádná energie (chlad). Z technického hlediska je téměř celá chladicí kapacita klimatizačního zařízení vynaložena na latentní chladicí kapacitu.

V důsledku tohoto režimu provozu dochází k intenzivní tvorbě kondenzátu, který stéká do vany a následně je odváděn do kanalizace nebo na ulici. Tato kondenzace nebo odebraná vlhkost je odebírána ze vzduchu v místnosti, což vede k jejímu odvlhčování.

Dalším režimem, který některé uživatele uvádí v omyl, je automatický režim. Jedná se o automatické udržování dané teploty vnitřního vzduchu bez ohledu na venkovní teplotu. Tento režim je vhodný pro uživatele, kteří často používají klimatizaci.

V tomto případě uživatel nastaví požadovanou teplotu vzduchu a klimatizace sama zvolí režim, ve kterém bude klimatizace fungovat pro chlazení nebo topení. Jediné, co je třeba vzít v úvahu při nákupu nebo používání klimatizace v tomto režimu, je minimální venkovní teplota, při které může klimatizace fungovat pro vytápění.

Existuje ještě jedna funkce klimatizace, které málokdo věnuje pozornost. Samočistící funkce. Při provozu klimatizace, jak již víme, se na tepelném výměníku vnitřní jednotky tvoří vlhkost (kondenzace) pro chlazení. Po vypnutí klimatizace zůstává vlhkost na povrchu výměníku tepla a je vynikající živnou půdou pro množení mikrobů. Následné zapnutí klimatizace vede k nasycení vzduchu procházejícího výměníkem těmito mikroby a jeho vstupu do místnosti. S každým vypnutím/zapnutím se počet mikrobů několikrát zvýší. Samočistící režim po vypnutí klimatizace nevypne ventilátor vnitřní jednotky. Ještě nějakou dobu pracuje (otáčí se) a čistí výměník od případné zbývající vlhkosti na povrchu výměníku. Absence mokrého povrchu zabraňuje tvorbě mikrobů. Pečujte o své zdraví.

Mít dotaz? Zeptejte se na to odborníka!

  • Jméno Email Předmět
  • Otázka Kliknutím na tlačítko “Odeslat” dávám souhlas se zpracováním mých osobních údajů a přijímám podmínky “Souhlas se zpracováním osobních údajů Uživatelů”

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button