Odpovedi

Kachní tuk. Otázka. strana 3

Tak holky! Jsme tu, abychom jedli a dali vám všechnu krásu!)))
Dělat si srandu. Ale vážně, pokud jde o problematiku tření, věnujte pozornost léku “Dimexide”. Není mnoho léků, které mají vlastnosti transkutánního vedení (a průchodu). Mohlo by se z toho vyklubat zajímavé tlachání.

Rep.41 07. října 16, 08:24

věnujte pozornost léku “Dimexide”. E1510, 06. října 16, 09:16

Používám pravidelně při záchvatech dny. ale je tekutý a musíte dělat obklady!
Přidat tuk a udělat mast?
Zajímavý nápad, díky!
Ale ředím to 14 let a někdo mi řekl, že zředěný to dlouho nevydrží!

Rep.42 07. října 16, 12:52

A mám otázku! Jak správně odkalovat a sbírat kachní sádlo? Musí se roztavit společně s kůží nebo pouze s vnitřními vrstvami tuku Ksyusha, 05 Oct. 16, 12:03

Slunečnicový olej na smažení nepoužíváme vůbec..vše vaříme jen s vnitřním tukem.Pokud ptáčka složíme zvlášť a moje žena v něm ptáčka utopí a usmaží..pokud je to vnitřní tuk z jehněčího nebo kozího masa,utopíme v kotlíku..nakrájíme na malé kostičky a zahříváme na mírném ohni. pravidelně odebíráme škvarky,aby se nepřipálily..poté přelijeme do zavařovací sklenice (necháme v kotlíku mírně vychladnout) a půl lžička stačí na smažení 3-5 vajec.. Takže se slunečnicí (a v podstatě palmovou) se nedá srovnávat..

Poslední vyd. 07. října 16, 12:54 od Pavla T

Rep.43 08. října 16, 08:23

Pavel T, tak, ale o ptáčku podrobněji nebo radu. To znamená, že můžu z kachen oloupat kůži a tuk, nakrájet je nadrobno a na mírném ohni dusit, vše co se rozpustí nalít naběračkou do zavařovací sklenice a zbytek ohřívat, až to přejde v škvarky? Nebo naopak nechat vše vařit, dokud nevyhodím škvarky?

Poslední vyd. 09. října 16, 07:19 z Ksyusha

Rep.44 08. října 16, 16:36

nezmění se to v praskání? Ksyusha, 08. října 16, 08:23

Ano, vše správně, zamícháte, vyndáte tuk. a nenechte škvarky připálit. Na kašel tuk hodně pomáhá, rozpusťte ho mlékem a také potřete tukem hrudník.

Poslední vyd. 08. října 16, 16:38 od Pavla T

Také mě tato problematika zmátla. Protože Byly problémy se slinivkou.Kachna je tlustý tvor. Ať jsem přílohu nabírala na okraj talíře sebevíc, tuk stále zůstával na dně.Došel jsem k závěru, že tuk není tak nebezpečný jako způsob jeho získávání, a to smažení. Co když uvaříte kachnu nebo husu a slijete tuk z vývaru? Myslím, že to bude neškodnější.Nějaké názory?

Hottabovich, výhradně můj názor (ne vědecký, ale celkem objektivní): na smažení jako takovém není nic hrozného, ​​smažení a smažení jídla jsou špatná – většinou se smaží na rostlinných olejích a nyní obsahují cokoli kromě samotných přírodních rostlinných olejů, kouř, smrad atd. Ano a žádný tuk/olej by se neměl přehřívat ani pálit – internet je plný informací o teplotách, například kachní sádlo, podobně jako husí, taje při poměrně nízkých teplotách (pozor na slovo “ roztavit“ a ne smažit) – na tavení tuku tedy není nic špatného, ​​jde o normální přirozený proces, navíc eliminuje přítomnost kapek vody v tuku, čímž také prodlužuje jeho trvanlivost. Hlavní je nepřehřívat, nenechat spálit tuk a škvarky, jak jsem již řekl. Pavel T.
Jiná věc je, když něco smažíte na oleji/tuku, často překračujícím běžnou teplotu pro tento typ tuku/oleje, a když se to přehřeje/připálí, jídlo prostě zkazíme.
Už pár let nemůžu jíst smažené koláče nebo řízky – vše peču v troubě, pokud potřebuji něco lehce orestovat (např. na zasmažení polévky) – používám nerafinovaný olivový olej a občas kvalita, kterou dostanu, není příliš dobrá, ale na kachní sádlo (moje vlastní) – teď jím smažené brambory s chutí a netrpím později, a míchaná vejce a nádivku do koláčů (zelí je obzvláště chutné na vaření) , a dokonce i řízky a libové maso na dušení nebo guláš vařím s rozpuštěným kachním sádlem.
A zlaté škvarky rozemleté ​​na pastu mi nahradily sádlo)))

Přečtěte si více
Topol - vlastnosti dřeva

Moje matka dělá úžasně lahodný pilaf z kachny.
oleg, 22. ledna. 12, 20:00

Můžeš jít od teď podrobněji?)))

Léčitel Výzkumný pracovník Na pravém břehu Kubáně 1.6 tis

Rep.21 22 Jan. 12, 21:42, za 14 minut

Nevím, co napíše Oleg a nevím, jak to moje žena vaří, ale chutná to dobře. Domácí kachna je velmi tučná, ale pilaf má přesně to, co potřebujete.

Oleg Výzkumný pracovník pobaltské státy 1.1 tis
Rep.22 22 Jan. 12, 21:46, za 5 minut

Můžete jít od nynějška podrobněji))) Moto, 22. ledna. 12, 20:28

Recept napíšu později, teď komunikuji s matkou pouze telefonicky. Ona žije v Rusku, já v pobaltských státech.

Kachna je skvělá se zelím a zelí absorbuje tuk. Nakrájela jsem to na kousky, dala do kotlíku/kachny, nakrájené zelí, cibuli a mrkev. Zavřete a nastavte na nízkou teplotu. Nezapomeňte na sůl, pepř, bobkový list. Až budete připraveni, nezapomeňte z mrazáku vytáhnout karafu s ohnivou vodou, aby byla „se slzou“. Dobrou chuť!
z.y. Kachní sádlo je stejně jako husí zdravé, ale s mírou.
z.y. Samostatnou písničkou je divoká kachna zabitá v lese, ze zbraně a hned uvařená. Zvláště ten „severní“, když letí na jih.

opečte pohanku na suché pánvi a poté ji vložte do vroucí vody
opatrně, voda se snaží uniknout, kachní nebo husí sádlo (na 2 hrnky pohanky)
Osmahneme 2,3 hrnku tuku s cibulí, pohanku téměř uvaříme, propláchneme studenou vodou
Vhoďte do cedníku, poté dejte pohanku na plech, přidejte tuk a dejte do trouby,
dokud se nedrolí (recept z Kyjevské Rusi)

Rep.25 15. dubna 12, 12:47

Včera jsem dělal kachnu na pivu. neměl čas. Rozpuštěný roztok jsem scedila a zchladila v mrazáku. Když ztuhlo, odebrala jsem 200g čistého bílého tuku. Kachna vážila asi 2 kg. O nebezpečích a výhodách kachního tuku a tuku obecně si můžete přečíst zde http://www.zest-for-life.ru/staty/fats.php

Rep.26 13. května 12, 15:35

Kachny chovám sám, nejsou tučné. Ale když vařím, a pokud zbyde tuk, sbírám ho do mrazáku a na podzim, když porážím drůbež, ho přidávám při vaření. Ukazuje se, že je tučné a chutné)) Nejmladší dítě rozpozná pouze tento guláš.

wimpex273 Doktor vědy Dorf. Pavlodar. 561 107
Rep.27 13. května 12, 15:49, za 15 minut

Kachny chovám sám, nejsou tučné. Irina, 13. května 12, 15:35

Pokud je nenakrmíte, budou křičet, pokud jim nedáte jídlo. Když jsem choval kachny, smíchal jsem jídlo napůl s pískem a vodu jsem umístil asi 10 metrů od jídla. Opijí se, pobíhají a pak se tiše procházejí až do dalšího večerního krmení. Nikdy nebyl tlustý.

Rep.28 13. května 12, 15:51, za 2 minut

Nekrmit, wimpex273, 13. 12. 15, 49:XNUMX

Krmím)) Ale mám je spolu s husami ve stejném kotci)) Tak z nich husy dělají „sprintery“ a když jim nedám jíst, sežerou i mě.

Přečtěte si více
Hlavní funkce palivového čerpadla

wimpex273 Doktor vědy Dorf. Pavlodar. 561 107
Rep.29 13. května 12, 16:09, za 18 minut

Ano, kachny jsou takové. Jednou jsem nechal spolknout 20 kg leteckých kuliček. Myslel jsem, že všichni zemřou. Ani jeden nezakašlal ani jednou. Pak jsem vzal maso na rozbor, vše bylo v normě. Toto je zvíře KACHA.

Rep.30 13. května 12, 16:25, za 17 minut

Irové, kdy si dáme kachní guláš? Slin už je až po pupík! Tady, ženy, jen na škádlení.

Rep.32 15. května 12, 17:32
Semenych, jsem ztracen. V podstatě stejný guláš, ale můžete se ho zbavit. Žádná kachna, zkusím to s vepřovým.
Obchodní klobása Nováček Moskva 8 3
Rep.33 21. května 12, 09:25

Pokud pečete v sáčku, můžete do kachny a pod ní vložit předem namočenou pohanku.
divoch, 22. ledna. 12, 13:02

Naprosto souhlasím, je to neuvěřitelně chutné. Kachnu peču jen kvůli pohance
A pečlivě sbírám vše, co vyteklo do rukávu, a používám to do dalšího jídla:
Brambory na velké kostky, mrkev také velká (spíše pro chuť), kopr, petržel (sušená), sůl, kousky kuřecího řízku. Všechno je v rukávu. A tam jsem dal náš tuk. Vše peču v troubě. Pikantní aromatické brambory, mňam!

Rep.34 26. května 12, 01:10

Páni, včera jsem odsála tuk, nasbíralo se 200 ml, průhledné, bez prasklin.
Voní trochu jako ananas, asi kvůli náplni.
Říkám si, proč na něm nezkusit podusit kysané zelí a přinést ho na stůl se zbytkem masa a podávat)
Nebo s klobásami?

Moje babička používala kachní a husí sádlo k výrobě úžasného klestu. Myslím, že když v tomto prosoleném odpadu usmažíte klestí, získáte skvělou svačinku k pivu! Mimochodem! V knize receptů Eleny Molokhovetsové doporučuje smažit kleč na drůbežím tuku (kachna, husa a jako třetí třída kuře).

Rep.35 05. října 16, 12:03

Teď je čas na všechno. Od položení dotazu uplynulo téměř 5 let. Teď mám stejný problém. Kachní tuk.
Kvůli mé vášni pro chov tohoto ptáka mám potřebu připravit kachní sádlo, ale musím to udělat správně. Stále si myslím, že tuk, který z kachny stékal při přípravě pokrmu z ní, není příliš vhodný pro skladování a další použití, protože. Marinády, sůl a vlastní šťávy jsou smíchány s tukem a ten oxiduje, ale speciálně rozpuštěný tuk se ukládá a lze jej použít ve vaření, medicíně a kosmetologii.
A mám otázku! Jak správně odkalovat a sbírat kachní sádlo? Má se roztavit spolu s kůží nebo jen s vnitřními vrstvami tuku?

motor-ex Specialista Moskva 126 56
Rep.36 05. října 16, 12:20, za 17 minut
třídil jsem. Teď mi zbyla sklenice z vaření a je taky moc dobrá

Rep.37 05. října 16, 12:33, za 13 minut

Ahoj, Ksyu! I já, jako každý pragmatik, jsem se tímto tématem nechal zmást. Najednou jsem odřízl tuk, který byl kolem řezu prdel zevnitř, a zmrazil ho v původní podobě. Dále – podle chuti: můžete na něm smažit brambory atd.
Pokud jde o kůži, tento tuk bych nesbíral. Kůže shromažďuje nejrůznější nečistoty, aby se uvolnila, ne nadarmo ji odborníci na výživu a alergologové nedoporučují konzumovat.
A zadek tlustý, myslím, že to bude košer.
Pravda, já (víš) se teď snažím s tukem nekamarádit vůbec, ale včera večer jsem vyndal kachnu z mrazáku. Pořád to miluju.
Sklenička (předpokládám, že bude fungovat) pro přátele!

Přečtěte si více
Jak pěstovat physalis: vlastnosti pěstování doma ze semen, péče, jaké druhy a odrůdy existují, včetně Uralu, Moskevské oblasti, Sibiře

Rep.38 05. října 16, 13:17, za 45 minut

Máš štěstí. a v této sezóně jsem dal dvakrát 30 gólů. Včera proud skončil
Nyní jsou na řadě brojleři.
Vypustím tuk. Proč tolik potřebuji! V lednici je několik plechovek s ořezaným a roztaveným jídlem.
Ano, vše je na něm vynikající, pohanka, brambory, zelí. Receptů jsou tuny!
Kachní guláš, jen píseň, hlavní věc je, že to není složité. nacpali do sklenic, přidali co bylo potřeba a dali do trouby..

Rep.39 05. října 16, 15:41

Takže teď také procházím globální jatkou, takže je možné odstranit vnitřní tuk a zmrazit ho, nemyslím tím Andrjušu smažit, i když se věří, že je to tuk vodního ptactva, který je užitečný a ne tak krutý jako prasata a ovce, jsem brusič od trakaře, studuji zde lipidovou terapii a experimentuji s mastmi, které si sami připravíme, po koupeli to umíme vyhladit, takže je pro mě důležité odsát kvalitní tuk. A Francouzi hojně využívají ve své kuchyni kachní a husí maso na omáčky, smažení a dušení.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button