Recenze

Přední parkovací senzory – Toyota Camry Club

Standardní parkovací senzor (sonar) přestal fungovat. Když zařadíte zpátečku, parkovací senzor zapípá, pak tiše bzučí a po 7 sekundách hučení zmizí. Nesetkal se někdo s něčím podobným?

soller

Lebed Zprávy: 10748 Registrovaný: 25. července 2010, 11:23 Motor:: ****** Moje auto(a):: ****** Kde: *** Kde: *** Dík: 236 krát poděkoval: 431 krát

Re: Standardní parkovací senzory nefungují

zpráva Lebed » 04. září 2011, 21:07

Pokud nejsou čidla viditelně poškozená, tak konektory. Nejspíše externí senzory v nárazníku.

“Pokud divadlo začíná věšákem, pak by se takové hry měly pověsit.” (S)
PS Pro ghúly – „Ty a já jsme Himaláje; zbytek jsou neentity.” (S)

Lebed

soller Zprávy: 88 Registrovaný: 09. března 2010, 19:03 Motor:: benzín Moje auto(a):: Pajero ultimate 3.8l 2008 Kde: Iževsk

Re: Standardní parkovací senzory nefungují

zpráva soller » 05. září 2011, 00:23

Senzory nejsou v pořádku. Vizuálně jsou dráty neporušené, ale všechny jsou špinavé, parkovací senzor dokonce jednou pípne, pak se ozve malé hučení a je to.

soller

Lebed Zprávy: 10748 Registrovaný: 25. července 2010, 11:23 Motor:: ****** Moje auto(a):: ****** Kde: *** Kde: *** Dík: 236 krát poděkoval: 431 krát

Re: Standardní parkovací senzory nefungují

zpráva Lebed » 05. září 2011, 15:43

Očistíme, osušíme a namažeme zástrčku a zásuvku po snímači.

“Pokud divadlo začíná věšákem, pak by se takové hry měly pověsit.” (S)
PS Pro ghúly – „Ty a já jsme Himaláje; zbytek jsou neentity.” (S)

Lebed

richmark Zprávy: 44 Registrovaný: 28. června 2011 22:53 Motor:: Benzín 3,0 Moje auto(a):: Pajero IV Kde: Togliatti Dík: 3 krát

Re: Standardní parkovací senzory nefungují

zpráva richmark » 05. září 2011, 17:23

Otázka k tématu. Mám jeden senzor, který nefunguje, úředníci rozhodili rukama – auto je arabské, takové senzory neznáme. Nefungoval by jeden senzor z jiných parkovacích senzorů? Mám změnit celou sadu od začátku? Pokud ano, jak obtížné je integrovat do tohoto systému sadu třetí strany?

richmark

Lebed Zprávy: 10748 Registrovaný: 25. července 2010, 11:23 Motor:: ****** Moje auto(a):: ****** Kde: *** Kde: *** Dík: 236 krát poděkoval: 431 krát

Re: Standardní parkovací senzory nefungují

zpráva Lebed » 05. září 2011, 19:14

richmark!
Asi před měsícem jsem měl podobnou situaci jako startér tématu))) Byl jsem za kamarády, kteří montují elektroniku do auta. Kdyby na to nepřišli, implantovali by jiné senzory. Mám stejné auto jako ty, ale ne arabské, ale pro SAE. Made in Japan))) Úředníci jsou líní, jeden čas byly tyto senzory na 3,8 l. Cena však není příliš humánní (((

“Pokud divadlo začíná věšákem, pak by se takové hry měly pověsit.” (S)
PS Pro ghúly – „Ty a já jsme Himaláje; zbytek jsou neentity.” (S)

Lebed

aleksey39 Zprávy: 382 Registrovaný: 30. března 2010, 21:49 Motor:: 6G72 Moje auto(a):: Pajero IV Arab Kde: Ufa Dík: 7 krát poděkoval: 21 krát

Přečtěte si více
Pěstování v pytlích pro ochranu a zachování vlastností stolních hroznů - Hrozny, vinařství. Sazenice hroznů od Krasokhina S. I.

Re: Standardní parkovací senzory nefungují

zpráva aleksey39 » 29. května 2016, 21:04

Dobrý den, upozorním na problém.
Když zařadíte zpátečku, sonar okamžitě začne pípat. Sonar reaguje na tlačítko OFF a vypne se. Před 3 lety praskl drát ze zadního pravého sonaru, ale pak při prvním zařazení zpátečky začala blikat kontrolka OFF sonaru, přestala blikat až po vypnutí zapalování a blikala i při pohybu vpřed. Obnovení kontaktu (výměna malého kusu vedení – 83980C – výše ve schématu) situaci napravilo.
Nyní lampa nebliká, situace je jako kdyby něco stálo blízko sonaru. Když se volič převodovky přesune do jiné polohy, pískání zmizí.
Na konektorech pod nárazníkem nejsou žádné nečistoty; Odpojit, vyčistit, dát dohromady nebo je to něco jiného? Jak nejlépe a nejrychleji zjistit, které čidlo je v tomto případě na vině?
Sonary jsou standardní, arabské.
Mohou jednoduché skenery zobrazit chybu nebo na sonarech nejsou žádné chybové kódy?

Paiero IV, 3.0, 2007, Arab

aleksey39

richmark Zprávy: 44 Registrovaný: 28. června 2011 22:53 Motor:: Benzín 3,0 Moje auto(a):: Pajero IV Kde: Togliatti Dík: 3 krát

Re: Standardní parkovací senzory nefungují

zpráva richmark » 31. května 2016, 16:51

aleksey39 napsal: Dobrý den, upozorním na problém.
Když zařadíte zpátečku, sonar okamžitě začne pípat. Sonar reaguje na tlačítko OFF a vypne se. Před 3 lety praskl drát ze zadního pravého sonaru, ale pak při prvním zařazení zpátečky začala blikat kontrolka OFF sonaru, přestala blikat až po vypnutí zapalování a blikala i při pohybu vpřed. Obnovení kontaktu (výměna malého kusu vedení – 83980C – výše ve schématu) situaci napravilo.
Nyní lampa nebliká, situace je jako kdyby něco stálo blízko sonaru. Když se volič převodovky přesune do jiné polohy, pískání zmizí.
Na konektorech pod nárazníkem nejsou žádné nečistoty; Odpojit, vyčistit, dát dohromady nebo je to něco jiného? Jak nejlépe a nejrychleji zjistit, které čidlo je v tomto případě na vině?
Sonary jsou standardní, arabské.
Mohou jednoduché skenery zobrazit chybu nebo na sonarech nejsou žádné chybové kódy?

Jejda! Nebo možná nastal čas pro nás (2007 Arab 3,0)? To samé začalo před pár dny. Souhlasím s dotazem, je to popsáno správně! Nevím kam jít.
Existuje nějaká diagnostická metoda? Například u Captivas zapněte zapalování a třikrát zatáhněte za ruční brzdu a počítejte pípnutí.

richmark

aleksey39 Zprávy: 382 Registrovaný: 30. března 2010, 21:49 Motor:: 6G72 Moje auto(a):: Pajero IV Arab Kde: Ufa Dík: 7 krát poděkoval: 21 krát

Re: Standardní parkovací senzory nefungují

zpráva aleksey39 » 31. května 2016, 20:48

aleksey39 napsal: Dobrý den, upozorním na problém.
Když zařadíte zpátečku, sonar okamžitě začne pípat. Sonar reaguje na tlačítko OFF a vypne se. Před 3 lety praskl drát ze zadního pravého sonaru, ale pak při prvním zařazení zpátečky začala blikat kontrolka OFF sonaru, přestala blikat až po vypnutí zapalování a blikala i při pohybu vpřed. Obnovení kontaktu (výměna malého kusu vedení – 83980C – výše ve schématu) situaci napravilo.
Nyní lampa nebliká, situace je jako kdyby něco stálo blízko sonaru. Když se volič převodovky přesune do jiné polohy, pískání zmizí.
Na konektorech pod nárazníkem nejsou žádné nečistoty; Odpojit, vyčistit, dát dohromady nebo je to něco jiného? Jak nejlépe a nejrychleji zjistit, které čidlo je v tomto případě na vině?
Sonary jsou standardní, arabské.
Mohou jednoduché skenery zobrazit chybu nebo na sonarech nejsou žádné chybové kódy?

Přečtěte si více
Slunečnicový kořen 50 g

Jejda! Nebo možná nastal čas pro nás (2007 Arab 3,0)? To samé začalo před pár dny. Souhlasím s dotazem, je to popsáno správně! Nevím kam jít.
Existuje nějaká diagnostická metoda? Například u Captivas zapněte zapalování a třikrát zatáhněte za ruční brzdu a počítejte pípnutí.

Odstranil jsem ten, který jsem tušil nejvíc – pravý zadní, parkovací senzory, zmizelo celkové pištění, začala blikat kontrolka na palubní desce, tzn. našel rozbitý. Byl jsem přesvědčen, že když jsem to přemístil na jiné místo – k bráně – situace se opakovala. Tito. Identifikoval jsem viníka a objednávám výměnu.

n979kk

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články
  • Zobrazit nahrané položky galerie

Pole začátečníků
Registrace 03.10.2014
Zprávy 17
BMW F10, CAMRY 2,5, HONDA.

0

<img src=”https://toyotacamry.ru/images/icons/icon1.png” />Přední parkovací senzory

Vážení přátelé! Ví to někdo?! Vpředu mám dva parkovací senzory, je možné přidat další dva senzory? Díky předem!

06.10.2014 22:02 #2

Yugin

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články
  • Zobrazit nahrané položky galerie

Místní pole
Registrace 29.08.2014
Zprávy 824

91 100

<img src=”https://toyotacamry.ru/images/icons/icon1.png” />

Tovární systémy nelze žádným způsobem rozšiřovat, nejsou zde žádné další vstupy.

06.10.2014 22:24 #3

Dimon78

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články
  • Zobrazit nahrané položky galerie

Místní pole
Registrace 01.07.2014
Zprávy 390
Camry v50 2.5

62 121

<img src=”https://toyotacamry.ru/images/icons/icon1.png” />

Včera jsem přemýšlel o tom samém.
Co kdybychom je prostě paralelizovali? Snímače 1 a 2, 3 a 4 – pracují ve dvojicích (2 a 3 jsou umístěny po stranách čísla).

10.10.2014 13:48 #4

sattv71

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články
  • Zobrazit nahrané položky galerie

Místní pole
Registrace 03.02.2014
Zprávy 459
Camry v51 2.5 color 070 elegance+ šel do Teidinu. Nyní Prado 150 2.8D Prestige barva 218

89 1

<img src=”https://toyotacamry.ru/images/icons/icon1.png” />

pokud opravdu chcete přidat senzory, pak vezmeme jakýkoli parkovací senzor z toho, co je na trhu k dispozici ve velkém. hledáme jeden bez dalších. obrazovky jen s bzučákem, aby se v salonu nestavělo JZD. připojíme ke spínači zapalování nebo si s ním pohrajeme přes standardní tlačítko pro deaktivaci předních parkovacích senzorů. vše je alespoň levné. v kabině nejsou obrazovky. řídíme se bzučákem. pokud mi řeknete, chci zobrazovat na standardní obrazovce, přidání senzorů nezmění grafiku obrazu

13.10.2014 11:00 #5

LoLa

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články
  • Zobrazit nahrané položky galerie

Uživatelské pole
Registrace 08.09.2014
Zprávy 46

13 12

<img src=”https://toyotacamry.ru/images/icons/icon1.png” />

A to jsem vůbec neměl standardní parkovací senzor! Pročítám fóra a jsem překvapen – zdá se, že mám nejsranější konfiguraci
Nainstalovali mi parkovací senzor a zadní kameru Parkmaster a připojili to k monitoru, který tam už byl. Teď aspoň můžu normálně zaparkovat u svého domu, ale první den (bez parkovacích senzorů) jsem na parkovišti trefil sloup(((

15.10.2014 23:32 #6

Přečtěte si více
Jak sklízet brambory již v červnu: 7 tajemství brzké sklizně — Novinky z Technoexportu

n979kk

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články
  • Zobrazit nahrané položky galerie

Pole začátečníků
Registrace 03.10.2014
Zprávy 17
BMW F10, CAMRY 2,5, HONDA.

0

<img src=”https://toyotacamry.ru/images/icons/icon1.png” />

Jak fungují standardní přední parkovací senzory pro každého? Z mého jsem právě pochopil, že když se připlížíte ke zdi zepředu, nevrznou, pouze když je zeď na boku a ne zepředu(((

16.10.2014 01:47 #7

docent12

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články
  • Zobrazit nahrané položky galerie

Místní pole
Registrace 11.01.2012
Zprávy 335
Lexus GX 470, 460, LX 470, Camry 50, Camry 70 Hybrid

145 52

město Vilnius, Litva

<img src=”https://toyotacamry.ru/images/icons/icon1.png” />

Zpráva od n979kk

Jak fungují standardní přední parkovací senzory pro každého? Z mého jsem právě pochopil, že když se připlížíte ke zdi zepředu, nevrznou, pouze když je zeď na boku a ne zepředu(((

Zaparkuji poblíž svého domu, tváří v tvář Elantře. Začnou prskat, když je vzdálenost mezi čísly 10-15 cm.

16.10.2014 10:00 #8

Dýky

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články
  • Zobrazit nahrané položky galerie

Místní pole
Registrace 10.05.2012
Zprávy 1,093
V50 (ukradeno, díky SS), RAV4 (CA40)

131 293

<img src=”https://toyotacamry.ru/images/icons/icon1.png” />

Ve skutečnosti jsou to přední rohové senzory. S jejich reakcí při parkování přímo před sebou raději nepočítejte.

16.10.2014 14:13 #9

pašnát

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Domovská stránka
  • Zobrazit články
  • Zobrazit nahrané položky galerie

Místní pole
Registrace 31.07.2014
Zprávy 111
Camry v50 2.5

21 26

<img src=”https://toyotacamry.ru/images/icons/icon1.png” />

Ale přesto, pokud zaparkujete rovně a ne příliš rychle, s rezervou zapípají a vy budete mít čas zastavit. I když tato úspora je trochu nejasná. Mimochodem, vždy jezdím se zapnutým tlačítkem parkovacích senzorů, protože byly chvíle, kdy jsem ho zapomněl zapnout a opravdu jsem čekal, až to pípne, ale ne.
Mimochodem, v BMW je to ještě chladnější – přední parkovací senzory se zapínají buď nuceně (čti: pokud jste je nezapomněli zapnout), nebo po zařazení zpátečky. Obecně je to také špatná volba pro začátečníky.
Mercedes je ale mimo konkurenci – v rychlostech pod dvacítkou se zabírá předek i záď. Vše je jednoduché a příjemné.

16.10.2014 16:56 #10

saster

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články
  • Zobrazit nahrané položky galerie

Pole uzamčeno
Registrace 16.10.2014
Zprávy 26

1

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button