Navody

Teplota výfuku generátoru

Chtěl jsem natřít kolena výfuku a tlumič (byly pokryty rzí), ale nevím, jakou tepelně odolnou barvu koupit, jsou některé, které vydrží až 400 stupňů, některé vydrží až 600 stupňů, a některé, které vydrží až 800 stupňů, a ceny mezi nimi jsou velmi rozdílné, prosím, poraďte mi, jaký lak bych neměl koupit a nekoupit na jakou teplotu se zahřívají kolena výfuku a tlumič.

Messer Út, 03. 01. 2012 – 14:04

Ne kolena výfuku, ale výfukové potrubí.
Titulek byl opraven.

Parovozoff Út, 03/01/2012 — 14:15

Ano, ne více než 300 stupňů. A tlumiče mohou být obecně natřeny běžnou barvou.

sojka út, 03. 04. 2012 – 13:48
Parovozoff:
Ano, ne více než 300 stupňů. A tlumiče mohou být obecně natřeny běžnou barvou.

Provozní teplota válců je asi 250 stupňů. A trubky se výrazně zahřívají. O tlumičích. Hm. Po jízdě dejte do tlumičů teploměr a budete překvapeni. A pokud motorka běží na volnoběh, pak jsem úplně ohromen. Pane autore, pokud budete dýmky natírat, pak nešetřete, ale vezměte si to nejteplejší.

ssh Út, 03/01/2012 – 14:16

Nevím o jaké motorce se bavíme, ale u BMW se výfuky u stojícího motocyklu ve tmě snadno zahřejí do tmavě červené záře. Zřejmě proto jsou vyrobeny z nerezové oceli.

RUmata Út, 03. 01. 2012 — 14:16

Proč na nich chrom zmodrá a na tlumičích zežloutne?

Bral bych 800 stupňů. (můj motor je lakovaný 250t)

ssh Út, 03/01/2012 – 15:27

něco takového. inference však. od světle žluté přes modrou přes červenou a fialovofialovou.

Obecně se v knihách píše, že při zahřátí na teplotu nad 500 stupňů se na chromu objevují matné barvy, ale nevím, jak moc to platí pro chromové povlaky. V každém případě musí být trubky natřeny nejteplejší dostupnou barvou.

RUmata Út, 03. 01. 2012 — 15:30

Trochu jsem naznačil 300 stupňů.

Artf Út, 03. 01. 2012 – 14:29

Zahřejí se zhruba na 400 stupňů, ale můžete je zahřát i více. Nelakoval bych je, ale kup si nové, chromové, přeci jen lak není nic moc.

_TANK_ Út, 03. 01. 2012 — 15:36

Demons of Tranquility nemá vůbec žádný výběr tlumičů, ale říkají, že je to nejlepší obchod se širokou nabídkou! Jaké další dobré obchody jsou na Uralu/Dněpru?

sojka út, 03. 04. 2012 – 13:49

Demons of Tranquility nemá vůbec žádný výběr tlumičů, ale říkají, že je to nejlepší obchod se širokou nabídkou! Jaké další dobré obchody jsou na Uralu/Dněpru?

Co víc by mohlo být na výběr? A dělají to dobře a velmi pečlivě! Měl jsem je moc rád.
flremTOOural Út, 03. 01. 2012 – 15:37

No ano, není na výběr. Vůbec.

Přečtěte si více
Které trubky si vybrat pro plynovod: průměr, materiál

Syava Út, 03. 01. 2012 – 15:41

Chromování (povlak) obecně zmodrá, zvláště pokud není motor správně seřízen. Myslím zapalování-karburátor. Pokud mě paměť neklame, zapalování je pozdní a směs je bohatá. následkem toho dochází k vyhoření směsi ve výfukových potrubích, tlumičích atd.

Syava Út, 03. 01. 2012 – 15:42

Malovat co nejtepleji. Alespoň nenastane situace „lakomec platí dvakrát“.

_Ilya_ Út, 03. 01. 2012 — 15:52

Rezavé trubky jsem očistil jemným brusným papírem – rez se stáhla a chrom zůstal a leskne se jako nový! Obecně se zahřívají do červena (trubky 2 v 1), nechápu důvod – zapalování a karburátory jsou nastaveny podle pokynů, možná benzín není vhodný, protože Ural byl „hoblován“ Sovnarkhozem pro A-72. Červená barva laku odpovídá 600-650 stupňům Celsia.

Parovozoff Út, 03/01/2012 — 17:01

Sakra, kde se vzala ta teplota? Nic se mi nerozpaluje. Vše jsem natřel běžným sprejem. Takže vše od hlavy až po ohyb bylo spálené a oloupané, ale pak vše zůstalo a drží dobře.

Létající út, 03. 01. 2012 – 17:36

Otázka je poměrně složitá, protože Při pohybu jsou trubky ochlazovány přicházejícím proudem vzduchu. A tak teplota výfukových plynů benzínového motoru na výstupu z hlavy válců kolísá mezi 400 stupni na volnoběh až 1400 ve výkonových režimech u středně výkonných motorů a až 1600-1800 stupňů u vysoce výkonných motorů. Například motor VAZ-2111 na výkonové lavici v režimu „plyn do selhání“ zahřívá výfukový trakt do jasně červeného žhnutí (výfukový trakt není násilně chlazen).

Mnich Út, 03. 01. 2012 – 18:33

Mimochodem, podle pyrometrie začíná záře někde při 680-700 stupních C. Párkrát jsem to na hovno zahřál.

Nikanor Út, 03. 01. 2012 – 20:55

Barva pálí, pálí na koleni – motorkář dýchá nechutnosti Jed nemá vždy ošklivý zápach a chuť.

Laik St, 04. 01. 2012 – 11:54

U motoru o objemu 825 ccm by to chtělo trochu úsilí, aby byly trubky jasně červené.

mr.Bushmen Po, 02/04/2012 — 15:14

Jednu dýmku jsem zkušebně natřel, barvou KUDO ze 600° spreje natekla a začala strašně kouřit a smrdět. Motor běžel asi minutu, možná méně.

Shlans út, 03. 04. 2012 — 14:00

Až 400 stupňů je bezpečných. A pokud je horko, je tam dopravní zácpa, může to být ještě víc.

VictorIno Út, 03/04/2012 – 23:31

Teplota výfukových plynů při jmenovitých provozních podmínkách pro zážehové motory 900. 1100 K

Jakou teplotu typicky dosahuje výfuková část benzinového tlumiče?
5-6 kW generátor? Chystal jsem se vypustit výfukové plyny ven a nikde
Nemohu najít ani přibližné teploty pro výběr těsnění a
tepelných izolátorů (trubka bude procházet stěnou dřevo-pěna). Píšou všude
“se zahřeje na velmi vysokou teplotu.” Je to 300-400, možná i víc.
vyšší? A z čeho a jaké tloušťky by měla být spojka ve stěně vyrobena, aby na vnější straně
povrch nebyl vyšší než 100?

Přečtěte si více
Dekorativní stromy s červenými listy - Megasad - internetový obchod se sazenicemi, semeny, cibulovinami pro vaši zahradu a zeleninovou zahradu

Všechno nejlepší!
Jevgenij Muzyčenko
eu-***@muzy-chen-ko.net (odstraňte všechny spojovníky)

Slav Matveev
2013-04-21 17:18:09 UTC

21. dubna 13 22:01, Eugene Muzychenko napsal všem:

EM> dřevo-pěnová stěna). Všude píšou „zahřívá se na velmi
EM> vysoká teplota.” Je to 300-400, nebo by to mohlo být i vyšší? a z čeho?
EM> a jakou tloušťku by měla být spojka ve stěně, aby na vnějším povrchu
EM> nebylo vyšší než 100?

Změřte teplotu výfukového potrubí dobře zahřátého auta. to si myslím
teploty budou ve stejném řádu. ohledně spojky ve zdi je to asi lepší
zeptejte se kamnářů a jiných kominických mistrů.

Jegor Rjabkov
2013-04-22 07:25:23 UTC

_Dobrý den, Eugene Muzychenko!_

EM> dřevo-pěnová stěna). Všude píšou “zahřívá se velmi horko”
EM> vysoká teplota.” Je to 300-400, nebo by to mohlo být i vyšší? A od
EM> jakou a jakou tloušťku udělat spojku do zdi, aby na vnějšku
EM> povrch nebyl vyšší než 100?

Pořád budeš prodlužovat trubku, že? Tady a růst a od toho začít
místo, kde má vstupovat do zdi – obalte minerální vlnou. Pak propíchněte
tuto vatu až k trubce a zapíchnout tam termočlánek z multimetru. Spustit
jmenovité zatížení a po hodině odečtěte hodnoty. No, můžeš to nosit dál.
k tomu všemu vnější trubka, obalená minerální vlnou – a také termočlánkem
Změřte teplotu vnější trubky pod minerální vlnou.

_Egor Ryabkov AKA THriLL ER Rusko, Tver 2012_

Evžen Muzyčenko
2013-04-22 18:17:00 UTC

22. dubna 13 11:25, napsali jste mi:

ER> Pořád budeš prodlužovat trubku, že?

Ukázalo se, že vlnité trubky z nerezové oceli o průměru 25-32 mm jsou na metr strašlivého nedostatku
Nikde jsem to nenašel, nabízeli minimálně 30m cívku za 500 rublů za metr. A
hliníkové zvlnění pro ventilaci – od 80 mm, to už je hodně a stěna je tenká
velmi, i když s takovým objemem s největší pravděpodobností nevyhoří.

ER> počínaje místem, kde by měla vstoupit do zdi – zabalte ji
ER> minerální vlna. Tuto vatu pak propíchněte až k trubce a zapíchněte ji tam.
ER> termočlánek z multimetru.

Dobrý nápad, děkuji. :) Úplně jsem zapomněl změřit teplotu tlumiče až
generátor byl venku a vytáhnout těch 85 kg jen na verandu byla bolest
Jsem líný to měřit.

Všechno nejlepší!
Jevgenij Muzyčenko
eu-***@muzy-chen-ko.net (odstraňte všechny spojovníky)

Jurik Suvorov
2013-04-21 18:27:30 UTC

21. dubna 13 22:01, napsali jste Vše:

EM> Na jakou teplotu se typicky zahřeje výfuková část tlumiče?
EM> 5-6 kW benzínový generátor? Udělám vývod výfuku
EM> plyny venku a nikde nemůžu najít ani přibližné teploty,
EM> pro výběr těsnění a tepelných izolátorů (trubka projde skrz
EM> dřevo-pěnová stěna). Všude píšou „zahřívá se na velmi
EM> vysoká teplota.” Je to 300-400, nebo by to mohlo být i vyšší? a z čeho?
EM> a jakou tloušťku by měla být spojka ve stěně, aby na vnějším povrchu
EM> nebylo vyšší než 100?

Přečtěte si více
WEB GARDEN - Články - Simply Beauty (cosmea)

Trubka většího průměru do zdi. Zabalte jej několika vrstvami azbestové lepenky. V tomhle
vložte výfukové potrubí, také zabalené v 5-6 vrstvách azbestové lepenky.

Evžen Muzyčenko
2013-04-22 06:57:18 UTC

21. dubna 13 22:27, napsali jste mi:

YS> Trubka většího průměru do zdi. Zabalte do několika vrstev
YS> azbestová lepenka. Vložte výfukovou trubku do této trubky, rovněž zabalenou.
YS> 5-6 vrstev azbestové lepenky.

Proč azbestová lepenka a ne například minerální vlna?

Všechno nejlepší!
Jevgenij Muzyčenko
eu-***@muzy-chen-ko.net (odstraňte všechny spojovníky)

Jurik Suvorov
2013-04-22 04:06:22 UTC

22. dubna 13 10:57, napsali jste mi:

YS>> Potrubí většího průměru do zdi. Zabalte do několika vrstev
YS>> azbestová lepenka. Nyní vložte výfukové potrubí také do tohoto.
YS>> zabalené v 5-6 vrstvách azbestové lepenky.

EM> Proč azbestová lepenka a ne například minerální vlna?

Nikdy jsem to nepoužil na potrubí, takže nevím. Zkoušel jsem karton –
výsledek je výborný. Teplota vnější trubky (i ze sporáku) je 50 stupňů –
můžete jej snadno držet v ruce. A mezi tou trubkou a stěnou bude další lepenka. Tak
Co to máš s očima? No a externí potrubí je určitě nutné. V případě vyhoření
Ten hlavní vás zachrání před ohněm.

Valentin Davydov
2013-04-21 21:16:09 UTC

Datum: Ne, 21. dubna 2013 22:01:24 +0400
Jakou teplotu typicky dosahuje výfuková část benzinového tlumiče?
5-6 kW generátor?

Maximum – až do červeného žáru. Ale velmi rychle se ochladí, takže hotovo
i když je uvnitř místnosti půlmetrový kus trubky, můžete si být jisti
ne více než 300 stupňů.

Chystal jsem se vypustit výfukové plyny ven a nikde
Nemohu najít ani přibližné teploty pro výběr těsnění a
tepelných izolátorů (trubka bude procházet stěnou dřevo-pěna).

Kupte si standardní trubku od kamen a protáhněte jí výfukové potrubí generátoru.
jeho osy se vzduchovou mezerou.

Evžen Muzyčenko
2013-04-22 06:45:06 UTC

22. dubna 13 01:16, napsali jste mi:

VD> Kupte si standardní trubku od kamen a protáhněte jí výfukové potrubí generátoru
VD> podél své osy se vzduchovou mezerou.

Nechci, aby byl otvor na vnější straně příliš široký – generátor bude fungovat jen zřídka a
V zimě se přes něj místnost příliš ochladí.

Všechno nejlepší!
Jevgenij Muzyčenko
eu-***@muzy-chen-ko.net (odstraňte všechny spojovníky)

Alexej Lomazin
2013-04-22 04:35:17 UTC

22. dubna 13 10:45, Eugene Muzychenko napsal Valentinu Davydovovi:
VD>> Kupte si standardní trubku od kamen a výfuk generátoru
VD>> jej protáhněte podél jeho osy vzduchovou mezerou.
EM> Nechci udělat příliš širokou díru směrem ven – generátor bude fungovat
EM> zřídka a v zimě se přes něj místnost příliš ochladí.
Z pokynů oddělení:
“10.2.16. V místech, kde dochází ke kontaktu stavebních konstrukcí z hořlavých materiálů
materiály s výfukovým potrubím kolem výfukového potrubí bez ohledu na to
v přítomnosti tepelné izolace jsou instalovány příčky z nehořlavého materiálu
ve vzdálenosti _ne méně než 0,5 m_ od stěny výfukového potrubí.”

Přečtěte si více
Jaké květiny se dají zasadit na podzim – Vaše farma

Sousední stát:
“222. V místech styku hořlavých stavebních konstrukcí
elektrárny s výfukovým potrubím jsou opatřeny nezbytnými požárně bezpečnostními opatřeními
Události:
1) v podkroví a stěnách kolem výfukového potrubí,
bez ohledu na přítomnost tepelné izolace jsou instalovány protipožární příčky
ve vzdálenosti minimálně 0,5 m od stěny výfukového potrubí. Dřevěné konstrukce na
ve vzdálenosti do 1 m od potrubí jsou ošetřeny sloučeninami zpomalujícími hoření;
2) ve střeše je vytvořen úsek kolem výfukového potrubí
nehořlavé materiály v šířce _ne méně než 0,5 m_ od potrubí“

Další sousední stát:
“558. Když výfukové potrubí prochází dřevěnou stěnou nebo stropem
provede se řez o poloměru _nejméně 30 cm_ z vnější strany výfuku
potrubí plněné azbestem. Uvnitř objektu je výfukové potrubí izolováno
azbest.”

Chov drůbeže:
„Výfukové potrubí ze spalovacího motoru je opatřeno lapačem jisker.
Když výfukové (kouřové) potrubí prochází skrz hořlavé konstrukce kolem nich
“Je uspořádána protipožární přepážka o rozměrech _ne méně než 25 cm_.”

Sbohem, Eugene!
[Tým SPN98] [Tým DMPT] [Tým M>]

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button