Odpovedi

Jak škodlivý je odpadní olej: Domácnost

Myslím tím, že s ním můžete natřít plot nebo naimpregnovat spodní trámy budoucího bytového domu. Nebo je lepší koupit speciální antiseptikum?
Natírání plotu odpadním olejem funguje v pohodě, i když to zapáchá a samozřejmě je to plýtvání. rukavice, aby se nedostal na kůži.

Četl jsem o domech z pražců, tam je vše jasné. Jak moc je ale likvidace odpadu škodlivá?

29-8-2009 18:20 makarkharp

pražce jsou napuštěné krazotem – je to škodlivé, o slovech ani nemluvě, ale namazali pejskovi lišaje odpadem a šlo to, jako lidové léčitelství
takže pokud to nemáš čím namazat.

29-8-2009 18:35 GSR

Myslím tím, že s ním můžete natřít plot nebo naimpregnovat spodní trámy budoucího bytového domu. Nebo je lepší koupit speciální antiseptikum?

Může. Lidový lék


co je nemožné? Není možné si nasadit kalhoty přes hlavu, ale vše ostatní bude na vás.

29-8-2009 18:37 unname22
Naše podlahové nosné trámy jsou impregnované.
11 let, vše je v pořádku.
29-8-2009 19:27 Карбофос
Не стоит.
Postupem času se dřevo stává křehkým zpracováním.
29-8-2009 20:50 Nikofar
Původně napsal Karbofos:

Postupem času se dřevo stává křehkým zpracováním.

Prosím, řekněte mi, jestli máte nějaké informace.
29-8-2009 20:57 makarkharp
Původně napsal Nikofar:

Prosím, řekněte mi, jestli máte nějaké informace.

nezískáme žádná fakta
29-8-2009 21:02 Nikofar
Původně napsal NE:

Myslím, že s tím můžete natřít plot.

Je to možné, ale nedoporučoval bych to, není to šetrné k životnímu prostředí pro vás a vaše blízké.
Původně napsal NE:

nebo impregnovat spodní trámy budoucího obytného domu.

Nedoporučuje se a zde je důvod:
addinol.ru
Původně napsal NE:

Nebo je lepší koupit speciální antiseptikum?

Lepší koupit. Existují levná a spolehlivá moderní antiseptika.
Pokud máte velké množství použitého oleje, je lepší jej prodat. Používá se jako palivo do topných kotlů.

29-8-2009 21:10 Карбофос
Původně napsal Nikofar:

Prosím, řekněte mi, jestli máte nějaké informace.

Pokud trámy namočíte odpadním splachovacím olejem (vypadá stejně jako běžný odpadní olej), dřevo se zničí kvůli přítomnosti alkálií v oleji. Zaručeno.
Běžné oleje také obsahují alkálie (přečtěte si popis pro „alkalické číslo“). Je ho méně, ale strom se stále stává méně odolným.

29-8-2009 21:42 makarkharp

o kolik maximálně? . ale pokud to nenaimpregnujete, bude to hnit rychleji, kromě toho je v každém návrhu během výpočtů zahrnuta bezpečnostní rezerva a pro ty, kteří to formují od oka, může být někdy snadné, aby potrubí bylo 10krát tlustší. . Mimochodem, brouci nemají rádi alkálie

29-8-2009 22:20 Карбофос
Původně napsal makarkharp:

o kolik maximálně?

Ne, mnohem silnější. Je také nutné izolovat zbývající impregnované konstrukce.
Původně napsal makarkharp:

ale když to nenamočíš, bude to hnít rychleji

Existují normální prostředky. Cena je výrazně nižší než u trámů a práce. Nebo je to způsob, jak ušetřit každou korunu?

Původně napsal makarkharp:

brouci, mimochodem, nemají rádi alkálie

Nikdo nemá rád alkálie Abyste zabránili hmyzu, musíte kůru řádně zbavit. I když je samozřejmě jednodušší to potřít odpadním olejem.

29-8-2009 22:33 makarkharp

Muž se zeptal: je to možné?
a oni mu odpověděli.
Ano, samozřejmě, antiseptika a retardéry hoření vyvinuté pro jejich účely jsou nepochybně lepší ve všech ohledech.
ale někdy je málo peněz a ten člověk si domů odtáhl půl tuny práce – takže se celý vyřádí.

29-8-2009 22:57 Nikofar
Původně napsal Karbofos:

Pokud trámy namočíte použitým proplachovacím olejem

(!) Klíčové slovo je „proplachování“ – opravdu má alkalické vlastnosti pro odstraňování karbonových usazenin z kovových částí motoru a nejen motoru (je tu spousta zbrojířů, nenechají mě lhát).
Minerální oleje, zejména uhelný olej, se již několik set let používají k impregnaci dřeva jako antiseptikum a ochrana proti hnilobě. Olej v průběhu několika měsíců polymerizuje a zpevňuje dřevo, čímž je ještě o něco pevnější (nožíři, kteří namáčejí dřevěnou rukojeť svých nožů v oleji, zejména danishoil, si nenechají lhát). Motorový olej pro spalovací motory není totéž co proplachovací olej. Použité minerální motorové oleje lze používat a tradičně se používají po desetiletí k ochraně dřeva před hnilobou. To však není nejlepší způsob, protože použité motorové oleje obsahují karcinogenní a toxické látky, jejichž přítomnost je v domě člověka nežádoucí.

Přečtěte si více
Pálivé papriky na zimu: recepty na sušení a konzervování

29-8-2009 23:20 NE

Děkuju. Odpad samozřejmě není půl tuny, ale na nátěr plotu to stačí. Plot je dřevěný, je asi 7 let starý, dřevo je velmi suché. Pokud si koupíte speciální směs, spotřeba bude velmi vysoká, olej se vstřebává s píšťalkou, cena je téměř stejná jako postavení nového plotu.

29-8-2009 23:21 Карбофос

Původně napsal Nikofar:

Minerální oleje, zejména uhelný olej, se již několik set let používají k impregnaci dřeva jako antiseptikum a ochrana proti hnilobě.

Minerální oleje, vč. Uhelné dehtové oleje nejsou motorové oleje. Uhelný olej, který se používá k impregnaci dřeva, obsahuje fenoly, antracen, naftalen a další nepříjemné věci. Říká se tomu kreosot. Jedovaté, karcinogenní a prostě odporné věci. Vhodné na ochranu proti hnilobě, ale mimo obytné prostory. Poškozuje některé typy plastů a pryže. Není určeno k mazání mechanismů. Pokud se nepoužívá k mazání čerpadel, která jej čerpají při procesu koksování uhlí.

Pro motory se používají minerální oleje, jsou vyráběny z ropy. Nejčastěji se tam přidávají přísady. Existují také syntetické oleje, jsou syntetizovány složitým způsobem “z metanu”

K technické části dvě se posaďte.

Původně napsal Nikofar:

Olej v průběhu několika měsíců polymerizuje a zpevňuje dřevo, čímž je ještě o něco pevnější (nožíři, kteří namáčejí dřevěnou rukojeť svých nožů v oleji, zejména danishoil, si nenechají lhát).

Uhelný olej a automobilové oleje nepolymerizují. Je samozřejmě možné, že uhelný olej bude trochu viskóznější, ale bude těžké si toho všimnout. Lněný olej polymeruje a používá se k ošetření malých předmětů. Danishoil také částečně polymeruje, ale jeho povahou není uhlí.

Původně napsal Nikofar:

Motorový olej pro spalovací motory není totéž co proplachovací olej.

Ano, proplachovací roztok obsahuje více alkálií než jen olej. Běžný olej ale také obsahuje alkálie a ničí dřevo.

Původně napsal Nikofar:

Použité minerální motorové oleje lze používat a tradičně se používají po desetiletí k ochraně dřeva před hnilobou. To však není nejlepší způsob, protože použité motorové oleje obsahují karcinogenní a toxické látky, jejichž přítomnost je v domě člověka nežádoucí.

Ta hnus se tam hromadí, ale není moc těkavá. Samozřejmě je nepřijatelné používat jej v obytných prostorách.

30-8-2009 01:01 Nikofar
Původně napsal Karbofos:

K technické části dvě se posaďte.

děkujeme za hodnocení.
Dokončil jsem testování vašich znalostí. Uspokojivě. A C, posaď se.
Zvláště mě pobavila věta o nemožnosti polymerace minerálních olejů.

30-8-2009 01:24 Rus77

Na dřevo se asi nehodí. Mluvím o zbraních, tam se píše, že při čištění se vyvarujte zanesení oleje na dřevo zbraně. Můj otec z neznalosti také pravidelně promazával dřevo pistolovým olejem, následkem toho dřevo velmi zkřehlo a popraskalo – vše jak je v návodu. Existují speciální impregnace a jsou levné.

30-8-2009 01:51 Карбофос
Původně napsal Nikofar:

děkujeme za hodnocení.
Dokončil jsem testování vašich znalostí. Uspokojivě. A C, posaď se.
Zvláště mě pobavila věta o nemožnosti polymerace minerálních olejů.

Dovolte mi zopakovat, automobilové oleje nepolymerizují, uhelné dehtové oleje polymerují velmi slabě a stávají se trochu viskóznějšími. O všech minerálních olejích nebyla řeč.
Nevidím od vás žádné znalosti, takže vše napsané mohu hodnotit jako nesmysl. omlouvám se

30-8-2009 01:52 unname22

Karbofos
Proč si myslíte, že je syntetizován z metanu?
O jaký druh řetězce sekvenční syntézy se jedná?
2ka pro vás v organické chemii.

Impregnace se nebojte.
Všechno bude v pořádku
Říkám, používá se v mém domě.
Složení tam opravdu není tak děsivé.
A co se týče karcinogenů, zvedněte ruku, pokud máte rádi smažené brambory s houbami. A s těmito karcinogeny není všechno vůbec vtipné.

Přečtěte si více
Auto se zastaví, když stisknete plyn, když je zima - Smetí

30-8-2009 01:56 Карбофос

Původně napsal unname22:

Proč si myslíte, že je syntetizován z metanu?
O jaký druh řetězce sekvenční syntézy se jedná?
2ka pro vás v organické chemii.

Napsal jsem “od metanu” velkými písmeny v domnění, že mluvím s někým, kdo se trochu vyzná v chemii. To podmínečně znamená, že se nejedná jen o nějaké restaurované produkty pyrolýzy, ale o účelně vytvořenou látku, jako je výroba pryže.

30-8-2009 02:11 Nikofar
Původně napsal Karbofos:

Nevidím od tebe žádné znalosti,

Pojď!
Pro mě je důležitější, že úvodník tématu dostal potřebné informace o výhodách a nevýhodách použití odpadního oleje k impregnaci dřeva ke zpevnění plotu.
A co se tam polymeruje a jak, jakou rychlostí, za přítomnosti nebo nepřítomnosti určitých věcí, myslím, že není pro startéra tématu zajímavé.

30-8-2009 02:19 Nikofar
Sakra, organický chemik syntetizující nízkomolekulární polymery se sešel, aby se mnou jednal.
30-8-2009 02:32 Nikofar
Původně napsal Karbofos:

Původně napsal Nikofar:

Minerální oleje, zejména uhelný olej, se již několik set let používají k impregnaci dřeva jako antiseptikum a ochrana proti hnilobě.

Původně napsal Karbofos:

Minerální oleje, vč. Uhelné dehtové oleje nejsou motorové oleje. Uhelný olej, který se používá k impregnaci dřeva, obsahuje fenoly, antracen, naftalen a další nepříjemné věci. Říká se tomu kreosot. Jedovaté, karcinogenní a prostě odporné věci. Vhodné na ochranu proti hnilobě, ale mimo obytné prostory. Poškozuje některé typy plastů a pryže. Není určeno k mazání mechanismů. Pokud se nepoužívá k mazání čerpadel, která jej čerpají při procesu koksování uhlí.

Karbofosi, nezdá se ti, že jsi zopakoval má slova, jen vědecky, v širším smyslu a s doplněním zbytečných informací, které nejsou pro začátek tématu zajímavé?

30-8-2009 02:45 Карбофос

Ne, není.
Píšete:
“Minerální oleje, zejména uhelný olej, se několik set let používají k impregnaci dřeva jako antiseptikum a ochrana proti hnilobě.”
To není pravda, protože Používá se pouze uhelný olej, známý také jako kreosot.
K ochraně proti hnilobě se nepoužívají všechny minerální oleje.
Automobilový olej nemá nic společného s uhelnými oleji, to říkám já.
Stručně a jasně

30-8-2009 03:51 Nikofar
Původně napsal Karbofos:

uhelný dehtový olej, také známý jako kreosot

Ale muži nevěděli.
Děkuji Vám za vysvětlení.
Ještě jednou opakuji – solidní trojka.
Původně napsal Karbofos:

Dovolte mi, abych se nyní dohadoval s vaší terminologií.
Co je to “automobilový olej”? V jakých jednotkách a sestavách? S jakou viskozitou a tepelnou odolností? S jakými přísadami? Za jakých provozních podmínek? A jaké množství KOH by se mělo použít na snížení kyselosti olejů? Atd. atd.
Dlouhé a nudné.

Přestaň si vybírat má slova. Jsem z toho unavená. Neřekl jsi mi nic nového, kromě své neznalosti podmínek a procesů polymerace minerálních a jiných olejů.
Pokud chcete pokračovat, vytvořte samostatné téma o zásaditých a kyselých vlastnostech olejů. A tam předkládáte své argumenty.
S pozdravem Nikofar.

30-8-2009 09:52 makarkharp

ach kde je poklad vědění.
a já, idiot, jsem v ústavu kouřil učebnici organické chemie. kolik nového jsem se naučil
minerální voda = kreosot, sakra!

30-8-2009 10:59 Termist

Páni, o olejích, které obsahují alkálie, už toho napsali hodně. Můžete je namočit NEUTRÁLNÍM olejem, naši dědové a pradědové to dělali a strom stál mnoho let. Impregnace teď samozřejmě bují, ale odpad byl a bude vždy cenově dostupný

30-8-2009 17:28 Хирург2005
Původně napsal NE:
Myslím tím, že s ním můžete natřít plot nebo naimpregnovat spodní trámy budoucího bytového domu. Nebo je lepší koupit speciální antiseptikum?
Natírání plotu odpadním olejem funguje v pohodě, i když to zapáchá a samozřejmě je to plýtvání. rukavice, aby se nedostal na kůži.

Přečtěte si více
Jak krmit cibulí, oblíbenými hnojivy a zálivkami!

Četl jsem o domech z pražců, tam je vše jasné. Jak moc je ale likvidace odpadu škodlivá?

Ty nosné bych ale poradil impregnovat speciálními směsmi. Antiseptický, zpomalující hoření – a bude štěstí. A nebude to smrdět.

30-8-2009 17:31 Хирург2005

Co je vlastně „odpracování“?
Tohle je 5w40 s hromadou všemožných svinstev, špíny a popela, co to vyplavilo z motoru. Levné, o tom není pochyb
Rád bych se ale zamyslel nad efektem.
A minerální olej také hoří, pokud se nepletu.

30-8-2009 21:30 Квик
Použitý olej je mnohem bezpečnější než „čerstvý“ olej. V zásadě je to čistý základ. Uhlovodík, jako je topný olej.
31-8-2009 10:14 ASDER_K

Onehdy jsem boural plot, který byl před 15 lety natřen odpadním olejem. křehké dřevo. snadno se zlomí. Chci říct, je to dobré na porážku. pro nosné konstrukce – yabnestal.

31-8-2009 20:28 ZavGar
Původně napsal Kwik:

V zásadě je to čistý základ. Uhlovodík, jako je topný olej.

Oh-la-la! Čistá jako dětská slza!
A to, že byl stovky hodin vystaven vysokým teplotám, přicházel do styku s výfukovými plyny, obsahuje opotřebované přísady, saze, které pohltily bůhví co, smývaly nejrůznější usazeniny z částí motoru, včetně solí těžkých a barevných kovů – to už nebereme v potaz?

Nejsilnější jed a karcinogen!

31-8-2009 20:37 Квик
Původně napsal ZavGar:

Nejsilnější jed a karcinogen!

Nechtěl jsem tím říct, že ta práce je bezpečná. Chtěl jsem říct, že čerstvé je nebezpečnější.
31-8-2009 21:05 Ann

Řekněte mi, chytří lidé, co je z hlediska bezpečnosti pro člověka lepší – nějaká antiseptika na vodní bázi, nebo ještě odpad? Nebo jen nejlevnější minerálka?
Zaručená životnost solných antiseptik se obvykle uvádí 5 let. Navíc nehty kvůli nim často více rezaví, promiňte mi, když mluvím nesmysly, ale tak se mi to zdálo. A není jasné, co se děje s šetrností k životnímu prostředí – ne nadarmo se u nejtvrdších antiseptik říká „ne do obytných prostor“.

Co si tedy vybrat?

31-8-2009 21:16 Termist
Původně napsal ZavGar:

Nejsilnější jed a karcinogen!

Je to důležité pro plot? Nebo si půjdeš sednout k baru nebo na plot? S naší ekologií je ropa jen prach.

31-8-2009 21:29 ZavGar
Původně napsal Termist:

Je to důležité pro plot? Nebo si půjdeš sednout k baru nebo na plot?

Obrovské množství těkavých látek + stékání deště do půdy.

Původně napsal Kwik:

Chtěl jsem říct, že čerstvé je nebezpečnější.

Přelud. Ten čerstvý neobsahuje koktejl, který jsem zmiňovala výše.

31-8-2009 22:10 Termist
Původně napsal ZavGar:

+ stékání dešťové vody do půdy.

Viděl jsem konopí jen u plotů a málokdo se o něj zajímá, samozřejmě nevím, co by mohl smýt déšť, ale stejně všechny ty nesmysly o škodě. IMHO

1-9-2009 00:17 Безмен
Na začátek tématu

Použitý motorový olej je v podstatě suspenze v minerálním oleji provozních produktů spalovacího motoru – saze, kovové částice atd. Pokud se pokusíte dřevo jednoduše „nasytit“ tímto přípravkem, první věc, kterou suspenze udělá, je ucpání pórů dřeva a olej se daleko nedostane. Maximálně centimetr nebo dva. Musíte to buď zahřát, nebo stisknout, nebo to zabere hodně času. Proto, pokud je to možné, proveďte odpadní olej přes odlučovač, čímž jej přeměníte na druh základního oleje. Odlučovač mléka zde není vhodný, budete jej muset hledat u výrobců/recyklátorů paliv a maziv. Bez separátoru – nízká účinnost + povrch bude skutečně zamazán sazemi.
Ale pro obytné prostory bych v každém případě použil specializované antiseptické sloučeniny, ale ošetřil jsem sloupky vlastního plotu odpadním olejem a bitumenovým lakem.
Mimochodem, nejjednodušším antiseptikem a retardérem hoření je stolní sůl.

Karbofosi, v této věci se v mnoha ohledech mýlíte. Pokud například minerální oleje nepolymerizují, odkud se pak berou ty zatracené usazeniny v olejových kanálcích spalovacího motoru? A co je to “autoolej”? Promiňte, ale čtení vašich zpráv v tématu vyvolává dojem, že váš účet na fóru někdo unesl.

Přečtěte si více
Jak uvařit červenou řepu v mikrovlnné troubě během několika minut: Lifehack | Novinky na

Původně napsal Ann:

Řekněte mi, chytří lidé, co je z hlediska bezpečnosti pro člověka lepší – nějaká antiseptika na vodní bázi, nebo ještě odpad?

1. antiseptika
2. základní olej (čistý, ne motorový olej)
3. odpracování

p.s. jak hezké je cítit se jako chytrý člověk

Dřevěný materiál je oblíbený, ale pro dlouhou životnost je nutné chránit podklad před vlhkostí, aby dřevo nezačalo hnít. K ochraně se používají různé prostředky, takže lze provádět zpracování dřeva. O tom, zda se vyplatí zvolit tuto možnost, bude řeč v článku.

Je možné ošetřit dřevo těžbou?

O tom, zda je možné dřevo ošetřit použitým motorovým olejem nebo jinou úpravou, rozhodují vlastnosti povrchu. Obvykle je tato metoda vybrána pro pomocné budovy, které nevyžadují krásný dekorativní design. A také se kompozice nepoužívá kvůli toxicitě uvnitř obytných budov.

Opracování dřeva pomáhá získat dobrou ochranu před účinky vody, prodlužuje životnost materiálu tím, že zabraňuje biologickým formám a hnilobě.

Opracování dřeva pomáhá získat dobrou ochranu před působením vody a prodloužit životnost materiálu.

Vlastnosti zpracování strojním olejem

Ošetření desek odpadním olejem slouží k ochraně materiálu. Složení dává podobný výsledek, když se rozhodnou nasytit základnu vysychajícím olejem. Strojní olej je však syntetický nebo minerální a není přírodní jako vysychající olej.

Po procesu povrch nedovolí, aby vlhkost procházela skrz dřevo; Základna tedy nebude hnít a nedojde k destrukci. Také povrch již nebude atraktivní pro hmyz, hlodavce a biologické formace. Technologie pomáhá získat povlak odolný vůči ultrafialovému záření, což znamená, že dřevo nebude po dlouhou dobu vyschnout a kovové prvky nebudou zkorodovat.

Po procesu povrch nedovolí, aby vlhkost procházela skrz dřevo;

Klady a zápory zpracování dřeva

O tom, zda ošetřit základnu odpadním olejem, se můžete rozhodnout, pokud rozumíte pozitivním a negativním aspektům problému. Zpracování dřeva zpracováním oleje, klady a zápory jsou kvantitativně téměř stejné, takže stojí za to pečlivě prostudovat tyto body. Výhody jsou uvedeny:

  • Nízké náklady na práci;
  • Dostávají ochranu před vodou, hlodavci, hmyzem a destruktivními procesy;
  • Spolehlivost krytí;
  • Tvrdost podkladu je zachována.

Ale používání produktu má také významné nevýhody:

  • Můžete si vybrat řešení pouze pro nebytové prostory;
  • Proces se provádí na malých základnách, které se nacházejí v blízkosti země nebo skrytých částí;
  • Dekorativní efekt je nízký, přirozený odstín dřeva se ztrácí;
  • Výrobek je vysoce hořlavý;
  • Po této fázi je obtížné natřít základnu;
  • Musíte pečlivě vybrat možnost oleje, abyste použili nejméně škodlivý typ, upřednostňují se minerální typy.

Když už mluvíme o tom, zda je to antiseptikum nebo antiseptikum, což je lepší při práci se strukturami, se kterými lidé často přicházejí do styku, druhé složení je rozhodně bezpečnější.

Dostávají ochranu před vodou, hlodavci, hmyzem a destruktivními procesy.

Jak vybrat ošetření pro impregnaci dřeva

Impregnace dřeva s opracováním je dostupný způsob ochrany povrchu, ale musíte pečlivě vybrat vhodnou možnost. Použití použitého motorového oleje vede k nebezpečnému povlaku, protože kontakt s kovovými povrchy v motoru zanechává škodlivé nečistoty. Odborníci poznamenávají, že ne více než 15 % takového oleje prochází nezbytným certifikovaným čištěním.

Použití kontaminovaného oleje může vést k následujícím problémům:

  • Nebezpečí požáru se zvýší přítomnost kovových prvků může vést k samovznícení;
  • Složení nečistot může způsobit, že produkt bude toxický.

Podle rozhodnutí „Technických předpisů celní unie“ je nepřijatelné používat k nátěrům dřevěných stavebních konstrukcí nerafinovaný motorový olej, zejména z benzínového motoru.

Chcete-li přesně zakoupit čištěnou kompozici, musíte požádat o osvědčení o shodě. Je lepší dát přednost minerálnímu typu, který může obsahovat látky, které mají škodlivý účinek na strom.

Přečtěte si více
Barevné zelí

Je lepší dát přednost minerálnímu typu, který může obsahovat látky, které mají škodlivý účinek na strom.

Jaký použitý olej lze použít a jaký lze ošetřit

Je lepší použít olej, který byl odebrán z osobních automobilů. Čištění tohoto typu není tak obtížné. Nemůžete si vybrat olej z těžkých zařízení používaných v průmyslu, kromě typů transformátorů a převodovek. Karcinogeny jsou v těchto formulacích přítomny ve velkém množství.

Aplikujte podobný přípravek v nebytových prostorách tak, aby byl chráněn dřevěný povrch, který je v neustálém kontaktu se zemí nebo vodou. Na sloupy, skleníky, ploty, garáže atd. Takto obvykle pokrývají oblasti v kontaktu s nebezpečným prostředím.

Je lepší použít olej, který byl odebrán z osobních automobilů.

Jak vyčistit odpad sami

Pokud potřebujete olejový produkt vyčistit sami, musíte postupovat podle těchto kroků:

  • Je nutné odstranit pevné nečistoty, počkat 10-12 dní, dokud se roztok neinfuzuje, částice kovu a jiných látek se usadí na dně, poté je lze oddělit od hlavní hmoty;
  • Bude nutné zavést fosforečnan sodný, tekuté sklo nebo chlorid zinečnatý, které pomohou vázat kovové prvky a přísady do jediné sraženiny. Když se přidá jedna z těchto látek, roztok se dobře promíchá a počká se 2-3 dny. Kolik látky bude potřeba, je uvedeno v pokynech od výrobce;
  • Chcete-li odstranit vzniklý sediment, stejně jako zbývající nečistoty, nechte olej projít přes pískové filtry nebo netkanou syntetickou textilii.

Chcete-li odstranit vzniklý sediment, stejně jako zbývající nečistoty, nechte olej projít přes pískové filtry nebo netkanou syntetickou textilii.

Kde se používá použitý motorový olej?

Využití těžby je různorodé, ale týká se to pouze povrchů, které nejsou obytné. Člověk v budově netráví mnoho času. Nebo pokrývají oblasti konstrukce, kde dochází ke kontaktu s vodou a zemí. V zimě to pomáhá vyhnout se problémům s kondenzací a zamrzáním.

Dřevěné mřížové piloty a rám srubu mohou být potaženy, výsledek ochrany bude vysoce kvalitní.

Využití těžby je různorodé, ale týká se to pouze povrchů, které nejsou obytné.

Způsoby nanášení použitého oleje

Ošetření dřeva odpadním olejem lze provádět štětcem, válečkem, stříkáním nebo ponorem. Kartáč je vhodný pro použití na těžko přístupných místech, kde je impregnační plocha malá.

Válec pomáhá rychle a efektivně pokrýt rovný povrch. Pomocí rozprašovače můžete bez problémů vytvořit rovnoměrnou a tenkou vrstvu na velké ploše. Ponoření se provádí, pokud potřebujete impregnovat malou část, kterou lze zcela ponořit do nádoby s olejem.

Ošetření dřeva odpadním olejem lze provádět štětcem, válečkem, stříkáním nebo ponorem.

Malování strojním olejem

Aplikace motorového oleje vlastníma rukama poskytne vysoce kvalitní výsledek, pokud bude dodržena technologie impregnace. Musíte tedy dokončit následující kroky:

  1. Připravte kompozici, kombinujte všechny vyčištěné oleje v jedné nádobě, dobře je promíchejte, abyste získali homogenní hmotu.
  2. Můžete pracovat pouze s gumovými rukavicemi;
  3. Podklad je potřeba důkladně očistit, přebrousit, aby se odstranila vrchní vrstva, a dřevo přetřít bavlněným hadříkem, aby se odstranil prach.
  4. Ošetřete povrch vybraným nástrojem.

Aplikace motorového oleje vlastníma rukama poskytne vysoce kvalitní výsledek, pokud bude dodržena technologie impregnace.

Vlastnosti impregnace transformátorovým olejem

Zpracování dřeva transformátorovým olejem, klady a zápory, je třeba si předem prostudovat. Takže tento typ těžby se nazývá velmi nebezpečný, je nežádoucí používat ropu. Přítomnost toxických látek a obtížnost vysoce kvalitního čištění činí tuto možnost neatraktivní.

Za jedinou výhodu lze považovat dostupnost a nízkou cenu. Samotný proces bude stejný s použitím jiného použitého produktu.

Tento typ těžby se nazývá velmi nebezpečný, je nežádoucí používat ropu.

Dřevo s odpadem můžete impregnovat v případě, že potřebujete dosáhnout kvalitní ochrany před vlhkostí v nebytových prostorách a zvenčí jen určitých částí bytových domů. Složení není neškodné, ale pomáhá šetřit peníze. Výhody a nevýhody výběru byly popsány v článku.

Video: Zpracování dřeva použitým strojním olejem

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button