Moderni reseni

BMWLAND > Nestartuje, točí a nechytá se.

Problémy se startováním motoru na BMW X5 E70 jsou konvenčně rozděleny do čtyř typů: „prostě je tichý, nereaguje na klíč“, „nestartuje, startér se netočí“, „startér se točí, ale ano nenastartuje“, „pravidelně odmítá nastartovat, zvláště když je zima“

Podle zkušeností našeho servisu jsou první dva typy závad spojeny s poruchou elektronických součástek (nejčastěji imobilizér nebo DPKV/DPRV) a nízkým nabitím baterie.

Třetí typ kombinuje poruchy palivového systému, startéru (relé navíječe), senzorů a zapalování.

Čtvrtý – nejčastěji se vyskytuje u vozů s najetými kilometry nad 80 tun km a souvisí s obecným opotřebením řady systémů – Vanos, vstřikovače, USR, řídicí jednotka zapalování. Téměř 80 % servisních zásahů je spojeno s kritickým vybitím baterie, případně zkratem v napájecím obvodu jednotlivých prvků.

Plnohodnotná diagnostika hardwaru BMW vám umožní rychle identifikovat a opravit problém a zároveň zjistit, zda auto nemá skryté „nemoci“.

Jak zjistit, proč BMW X5 nejde nastartovat

Abyste pochopili, co přesně způsobilo „ticho“ motoru automobilu, musíte analyzovat, za jakých okolností k poruše došlo – po době nečinnosti, v chladném nebo horkém počasí, po opravách nebo doplňování paliva.

Proč BMW X5 E60 nemusí nastartovat: důvody

  • Baterie je vybitá nebo je vadná „inteligentní“ svorka.
  • Ztráta synchronizace imobilizéru s řídící jednotkou motoru.
  • Nefungují žhavicí svíčky (v zimě na naftu).
  • Ztráta komunikace nebo nesprávná data ze snímačů polohy klikového nebo vačkového hřídele.
  • Nízká hladina oleje nebo nízký tlak oleje.
  • Porucha obvodu snímače dveří.
  • Zkrat v pojistkové skříni.
  • Relé navíječe je zaseknuté, kartáče jsou opotřebované nebo je zkratovaný startér.
  • Ventil tlaku paliva je vadný.
  • Vstřikovače jsou ucpané.
  • Žádná jiskra (benzín) – zapalovací svíčky nebo zapalovací cívky jsou vadné.
  • Palivové čerpadlo nebo jeho filtr je vadný.
  • Senzor kyslíku (jeden nebo více) selhal.
  • Porucha Vanosu.
  • Porucha ventilu Valvetronic.
  • Katalyzátor je ucpaný (nebo v zimě zamrzlý).
  • Snímač tlaku paliva (ve stojanu) selhal.

Proč BMW X5 E70 (americké) nemusí nastartovat

Jeden ze startovacích problémů charakteristický pro rodinu X-Five se projevuje nejen u „Američanů“, ale i u „Evropanů“ – motor po natankování odmítne nastartovat napoprvé, naskočí až po určité době, popř. po 6-5 neúspěšných pokusech . Důvodem je vadný ventil odvětrávání palivové nádrže.

Typické důvody, proč BMW X5 E70 po natankování nenastartuje:

  • Víčko palivové nádrže je poškozené.
  • Relé DDE selhalo nebo přeskočilo.
  • Hrubý palivový filtr (síťka) je v zimě ucpaný nebo „voskovaný“.

Tyto závady lze rychle „vyléčit“ jednoduchou výměnou. Jiné možnosti a kromě samozřejmých věcí, jako je plnicí zátka, která není zcela uzavřena, naznačují, že nalité palivo je opravdu nízké kvality nebo obsahuje přísady, které způsobily ucpání vstřikovačů. „Aditiva“ může být nevhodná přísada do paliva nebo směs pro čištění nádob na čerpacích stanicích. Množství práce na odstranění tohoto typu poruchy přímo závisí na tom, co se přesně dostalo do nádrže spolu s palivem. V některých případech není možné vstřikovače umýt a je nutné je vyměnit.

Přečtěte si více
Jak správně větrat v kuchyni

Co dělat, když BMW X5 nenastartuje

Pokud nemáte čas pátrat po příčině problému se startováním motoru vašeho BMW, přijďte k nám do SportKB. Provádíme přesnou detailní počítačovou diagnostiku, najdeme a odstraníme příčinu

Ahoj členové fóra. Narazil jsem na tento problém, zaparkoval jsem auto, zkusil jsem ho nastartovat další den a nešlo to nastartovat, startér se točí, chytá 2-3 válce a je to. 2., 3. bylo úplné ticho, jen se to točilo. Nevykazuje žádné chyby, píše, že zbývá 56 km plynu, ani nevím, co si myslet. Možná to někdo měl, řekněte mi prosím, auto je zaparkované ve dvoře.

Pokud se bavíme o M52TU, tak to dávám na palivové čerpadlo. Měříme tlak a podle mě jsme překvapeni jeho absencí.

Soudě podle nedávných problémů, které jsem měl, je to nejspíš svinstvo benzínu, přidejte normální plyn, cákal jsem 98 a jakmile se starý smíchal s normálním, hned to začalo

strachdotcom
8.3.2010, 21: 22

Palivové čerpadlo je nové, má 1.5 měsíce. Zkusím asi ten benzín, ale jako vždy jsem ho lil ze stejné čerpací stanice. a den předtím, než jsem na něm jel.

Měl jsem tento problém. Taky jsem si dlouho lámal hlavu. Nakonec jsem sundal palivové čerpadlo a viděl jsem, že spadl drát. přilepil na místo a jel dál. a může to být i palivovým filtrem.

Nikdy předtím, v mé paměti, filtr nezasahoval do tlaku paliva. Zpětný ventil je vzácný, ale může selhat. V jednom bodě také zemře, pokud pouze snímač polohy klikového hřídele. Měla by v něm být chyba, ale ne ve 100% případů. Zkontrolujte, zda nejsou zapalovací svíčky mokré od benzínu a zda na nich není jiskra.

9.3.2010, 9: 31
Jaké imobilizéry jsou na autě instalovány?
9.3.2010, 10: 35

Měl jsem stejné příznaky, auto nešlo nastartovat, počítačová diagnostika ukázala Fatal Error kvůli: snímač klikového hřídele

Provedl jsi počítačovou diagnostiku nebo jen načetl palubní počítač na panelu?

strachdotcom
9.3.2010, 13: 30

imobilizér je nativní, chyby jsem četl jen z panelu, to si myslím. možná je to ještě ten drát na pumpě, protože Po instalaci jsem dokončil i montáž zadní sedačky, vložil čepy, pak zabouchl dětské sedačky, možná něco zaskřípalo nebo se uvolnilo, teď máme špatné počasí, jestli bude zítra v pořádku, mrknu a pak napíšu.

9.3.2010, 15: 48
Citace (feardotcom @ » příspěvek=)
Chyby jsem vyčetl jednoduše z panelu

Je potřeba si to pořádně přečíst. Právě se mi to stalo – selhal snímač klikového hřídele.
Palivové čerpadlo jsem měřil jednoduchým čerpadlem – příruba je úplně stejná jako vsuvka. Je lepší vzít šroubovací hadici – přesně to jsem měl na kompresoru.

Také si pamatuji, že téma bylo podobné. a benzínu bylo dost na 30 km, soudě podle čidel. a přišla na řadu složitá inženýrská řešení, přidali 10 litrů benzínu a auto nastartovalo.

Přečtěte si více
Jak správně připravit půdu pro setí semen.

Vždy je lepší takové problémy vyřešit poté, co si sami do auta nalijete pár 10litrových kanystrů dobrého benzínu
Jakkoli to může být legrační, problém s docházejícím plynem je mnohem častější, než by si člověk chtěl myslet

No, pak je to jako obvykle: existuje jiskra? jde injekce? Nespláchl benzín komprese? a tak dále

Nedávno mi volal můj přítel a po telefonu říkal „veselé“ věci: „Na palubní desce mi svítí kontrolka oleje, tak jsem si říkal, sakra, dorazili jsme, nestihli jsme koupit auto, ještě neuplynuly tři hodiny a už má takové vtipy“
přijel v plné rychlosti a ukázalo se, že mu došel benzín a motor se zadřel a samozřejmě se rozsvítila kontrolka na palubní desce a on seděl v autě poslouchal hudbu a ani si v radosti neuvědomil, že se auto samo zastavilo

Natankovali jsme 10 litrů benzínu a jeli na benzínku Byl jsem neskutečně rád, že jsem toho koně napojil, takové falešné volání.

10.3.2010, 15: 20
Citace (sokol @ » příspěvek=)
ukázalo se, že došel plyn a motor se zadřel a samozřejmě se rozsvítily kontrolky na palubní desce
10.3.2010, 21: 31

No, 56 km je mnohem zábavnější – to je vlastně minimum, a tak poslouchejte, pumpuje palivové čerpadlo nebo ne, pokud ano, je tam jiskra nebo ne – pak, ale je nepravděpodobné, že to bude snímač kliky. No, pokud je vše v pořádku, tak už jsem někde ve vyhledávání vytvořil téma, jak začít, když je komprese pryč

10.3.2010, 21: 57
Možná relé bez čísla
11.3.2010, 8: 37
Citace (Nightman9 @ » příspěvek=)
jak začít, když je komprese pryč
strachdotcom
11.3.2010, 11: 54

Palivové čerpadlo jsem zkontroloval – pumpuje, je tam benzín, strašně to hoří =))) (kontroloval jsem), v palivovém systému je palivo, zkontroloval jsem to stisknutím na vsuvku pod krytem motoru, všechny pojistky jsou nepoškozené. Ke svíčkám jsem se nedostal, ukázalo se, že to nebyl klíč na svíčky. Myslím, že až najdu klíč, zkontroluji zapalovací svíčky, možná má někdo jiný nápad!?

Přidáno po 7 minutách:

Další dotaz co je to za krabičku (viz foto) když je klíček v poloze 2 začne dost hlasitě hučet.

Přidáno po minutě:

11.3.2010, 12: 09
Citace (feardotcom @ » příspěvek=)

Další dotaz co je to za krabičku (viz foto) když je klíček v poloze 2 začne dost hlasitě hučet.

to je DISA – systém sání s proměnnou délkou sacího traktu, tahle krabička to mění, je tam klapka, která se při určitých rychlostech začíná otevírat/zavírat

strachdotcom
11.3.2010, 12: 17
Citace(falcon @ 11.3.2010, 15:09)

to je DISA – systém sání s proměnnou délkou sacího traktu, tahle krabička to mění, je tam klapka, která se při určitých rychlostech začíná otevírat/zavírat

Přečtěte si více
Naklíčená čočka: Můžete ji jíst |

Tohle svinstvo vám může sežrat mozek.

Díval jsem se na ni na fóru. =)) Každopádně to rozeberu a mrknu.

11.3.2010, 12: 31
Citace (feardotcom @ » příspěvek=)
Tohle svinstvo vám může sežrat mozek.

ne, stejně by to mělo začít, tahle kravina jen distribuuje přístup vzduchu, nic víc

Přidáno po minutě:

zkontrolujte jiskru a kompresi

13.3.2010, 8: 26
Vyměnil jsem všechny svíčky a na druhý pokus to začalo.
13.3.2010, 22: 29
Citace (feardotcom @ » příspěvek=)
V palivovém systému je palivo, zkontroloval jsem to stisknutím vsuvky pod krytem motoru

Pomocí prstu jste určili, kolik kilogramů pumpa napumpuje.

Citace (feardotcom @ » příspěvek=)
Nějaké další myšlenky!?
Svíčky jsou zatopené – bez komprese, svíčky jsou suché – bez plynu – snímač kliky.
15.3.2010, 19: 40

Před týdnem tu bylo takové téma, přijel jsem, nainstaloval a ráno auto odmítalo nastartovat, tanec s tamburínami a notebook nepomohl, teď se všichni budou smát, ale moje komprese prostě zmizela, když jsem viděl údaje na tlakoměru, sám jsem nevěřil svým očím, komprese ukazovala od 1 do 3, to je konec, myslel jsem si, ale přítel mě potěšil větou „nejste nalil olej“ s a na třetí pokus jsme auto nastartovali, už týden auto startuje perfektně, jako za starých časů! Toto není pravidlo, takhle jsem nastartoval své auto!

15.3.2010, 20: 27
Citace (MacLaren @ » příspěvek=)
Před týdnem tu bylo podobné téma
Prsteny jsou zaseknuté! To se mi stává, jen když auto pořádně nezahřeji a mrzne.
strachdotcom
2.4.2010, 11: 07

Nakonec jsem vyšrouboval svíčky, byly špinavé. Je to pekelně jednoduché, ale je v tom jiskra. Co mě překvapilo, bylo toto. Válce jsou suché. Zkusil jsem otočit startér, ale stále byl suchý. co by to mohlo být na hlavním vedení, kam vstupuje vsuvka benzínu? Teď si myslím, že je nepravděpodobné, že by to byla komprese. a ve válcích je ještě taková špína

2.4.2010, 11: 58
Citace (feardotcom @ » příspěvek=)

Zkusil jsem otočit startér, ale stále byl suchý. co by to mohlo být na hlavním vedení, kam vstupuje benzinová vsuvka

S největší pravděpodobností kolenní senzor
2.4.2010, 12: 09
Ale stejně bych naplnil nádrž plynem.
15-20 litrů.
Tak. jen pro případ.
strachdotcom
2.4.2010, 20: 34
Citace (Iva @ 2.4.2010, 16:09)
Ale stejně bych naplnil nádrž plynem.
15-20 litrů.
Tak. jen pro případ.

Proč sakra?? V nádrži je plyn, dost na nastartování. že cítím nějaký strach.

3.4.2010, 10: 21
Citace(feardotcom @ 2.4.2010, 20:34)
Proč sakra?? V nádrži je plyn, dost na nastartování. že cítím nějaký strach.

Příteli, požádal jsi o radu?
Už jste dostali spoustu rad – počínaje umístěním prstenů a konče bůhví čím.
Změřil jsi tlak v palivovém potrubí?
Slyšíte, jak běží palivové čerpadlo?
Byl jsi na diagnostice?
Co říká počítač?
Píšete, že svíčky jsou suché.
Poté, co jste je namazali po dlouhou dobu a jsou suché, existují dvě možnosti:
snímač klikového hřídele je vadný nebo BEZ BENZÍNU.
Doporučuji nalít benzín do nádrže.
JENOM pro kontrolu. 10 litrů benzínu stojí méně než snímač klikového hřídele.
Jakmile toto vyloučíte, půjdete dál.
A pak se trápit se snímačem klikového hřídele.
Souhlasím, je hloupé to měnit, bez diagnostiky, na základě předpokladů, přinejmenším to není rozpočtová možnost.
Je mnohem levnější jen naplnit nádrž plynem.

Přečtěte si více
Trachelium fialová semena z

P.S. Na benzínku jedu, když mám 200 km „výkonovou rezervu“.
A někteří lidé raději udržují nádrž plnou.
Zrovna nedávno tu bylo úplně stejné téma.
A autor také věřil, že má benzín, na základě údajů palubního počítače.
Ukázalo se, že je to mnohem jednodušší. Stejně jako v reklamě. „Stačí přidat vodu. «
Neříkám, že máte úplně stejný případ, ale podle mě je potřeba jít „od jednoduchého ke složitému“.
Hodně štěstí.

Pokud jsou svíčky suché, tak je skoro 100% zaneprázdněný snímač kliky. S mozky Siemens můžete nastartovat motor pouze jedním snímačem polohy klikového hřídele, ale startuje velmi neochotně, zejména za studena.
Pokud jsou svíčky znečištěné olejem, ušetříte peníze za komplexní kontrolu a opravu hlavy válců – jinak skončíte s velkou opravou.

strachdotcom
8.4.2010, 8: 54

Obecně. Jak mnoho lidí řeklo, senzor kolena selhal. Teď mi řekněte, kde to mám hledat, nejlépe s obrázky, sám to chci změnit. Četl jsem zde ve vláknech, ukázalo se, že to byl signál, že brzy přijde konec. Děkuji všem. čekám.

Existuje mnoho témat, jak to změnit.
Pro jeho výměnu je potřeba odšroubovat kryt olejového filtru, sáhnout rukou pod sací potrubí a odpojit konektor (to je nejnáročnější samotný snímač je na levé straně hned za hadicí chladiče).

Přidáno po 2 minutách:

Citace (feardotcom @ » příspěvek=)
jak mnoho lidí řeklo, kolenní senzor je rozbitý
jak jsi to určil?
8.4.2010, 9: 49
Citace (Iva @ 3.4.2010, 11:21)

Příteli, požádal jsi o radu?
Už jste dostali spoustu rad – počínaje umístěním prstenů a konče bůhví čím.
Změřil jsi tlak v palivovém potrubí?
Slyšíte, jak běží palivové čerpadlo?
Byl jsi na diagnostice?
Co říká počítač?
Píšete, že svíčky jsou suché.
Poté, co jste je namazali po dlouhou dobu a jsou suché, existují dvě možnosti:
snímač klikového hřídele je vadný nebo BEZ BENZÍNU.
Doporučuji nalít benzín do nádrže.
JENOM pro kontrolu. 10 litrů benzínu stojí méně než snímač klikového hřídele.
Jakmile toto vyloučíte, půjdete dál.
A pak se trápit se snímačem klikového hřídele.
Souhlasím, je hloupé to měnit, bez diagnostiky, na základě předpokladů, přinejmenším to není rozpočtová možnost.
Je mnohem levnější jen naplnit nádrž plynem.

P.S. Na benzínku jedu, když mám 200 km „výkonovou rezervu“.
A někteří lidé raději udržují nádrž plnou.
Zrovna nedávno tu bylo úplně stejné téma.
A autor také věřil, že má benzín, na základě údajů palubního počítače.
Ukázalo se, že je to mnohem jednodušší. Stejně jako v reklamě. „Stačí přidat vodu. «
Neříkám, že máte úplně stejný případ, ale podle mě je potřeba jít „od jednoduchého ke složitému“.
Hodně štěstí.

Tím autorem jsem byl já)))) Pořád si ze mě dělají legraci na parkovišti)) takový povyk)))

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button