Tipy

Domácí vozík pro přežití str. 39: Hovory

Pokud jde o vzdálenost během BP, je to filozofická otázka. Cokoli máte v době BP, to využijete. Pokud jste si PiKon připravili předem a potřebujete jej použít k přenášení nákladu 100 kg. na 300 km, pak vám nezbývá nic jiného, ​​než se zapřáhnout a valit.

Zde je ukázka jednoho z nejnovějších videí travel bloggera Vladimira Chaikina, kde on, jeho manželka a dvouleté dítě naložili všechny své věci na PiKon + posadili na něj dítě do plastové stoličky a vydali se na 2týdenní pěší výlet podél mořského pobřeží na vzdálenost asi 200 km!

Hned v prvním díle se zlomil držák popruhu na volantu. Jakákoli část pod zatížením se může zlomit. Na tom není nic neočekávaného. To je otázka na výrobce. Ale nejdůležitější je, že nemají žádné otázky ani problémy s vyvážením PiKonu! Na PiConu není potřeba balancovat jako ekvilibrista v cirkuse, jak tvrdí někteří extrapolátoři. Také se tam kolo PiKonu zaseklo v písku. Při takové váze 20 kg. na PiCon + dítě stejné množství, jakýkoli vozík se bude těžko pohybovat po písku.

28-7-2021 13:38 SPUTNIK-V
Zde je další video lovce-rybáře na PiConu kutálejícím se 40 kg. blátem a mokrým sněhem.

Nezveřejňuji videa, která nabízím ke shlédnutí, abych něco dokázal skeptikům. Je mi to jedno. A adekvátní lidé sami pochopí, že neexistují žádné takové vymyšlené problémy, které jsou připisovány PiKonu!

28-7-2021 14:41 ermac

SPUTNIK-V:
No, pokud jste nepoužívali PiKon, jak pak víte, že jeho design je idiotský a nepraktický? Ach, ano, extrapolace, sakra.

Jak jsem řekl v první zprávě, neskočil jsem ze střechy výškové budovy, ale vím, jak to skončí. Pokud chcete tvrdit, že extrapolace je špatná vědecká metoda, skočte a pak mi řekněte, jak se to stalo, dokažte, že se mýlím.

Pokud jde o túry a treky, ptal jsem se na příklady nikoli desítek kilometrů překonávání, ale stovek kilometrů přechodů. A dokonce uvedl příklad jakutského vozíku a podobného vozíku člena fóra, který se již mihl ve vláknu. Mají trochu jiný design, ale celkově stejný princip, ze kterého Pichon vzal tu nejlepší část nápadu a zrealizoval ho tím nejhloupějším způsobem. Vysoce vyvýšené těžiště a nutnost vyvážení vozíku vyžadují úsilí. Zatímco vozítko Yakut vyžaduje 0% úsilí na vyvážení při jízdě po víceméně otevřeném terénu a při projíždění velmi úzkými místy se stává jednokolovým a vyžaduje úsilí k vyvážení, ale pouze k překonání obtížného úseku a pak už můžete zase normálně jezdit. Přitom těžiště je tam v každém případě stále nízko. Vozík člena fóra, který se s ním objevil ve vláknu, je pozoruhodný design, vyrobený pro dlouhé přechody, ale na suť, takže je okamžitě jednokolový, neexistují žádné možnosti s volným místem. A pikonka se tam zásadně nedostane, v žádném případě. Vůbec. Stejně jako nebude možné jezdit po městském terénu, podobném terénu Berlína v letech 45-46, což byl v podstatě jeden velký kurumnik, umělého původu a lidé ho několik let odklízeli. Docela BP a tomu odpovídající městská krajina.

Ohledně mých znalostí materiálu. Nedělám si srandu z vozíků, toto téma mě zajímá pro jeho technickou diskuzi. Mým oborem jsou auta a pro ně návěsy a o své znalosti látky se podělím v příslušných tématech, pokud to někoho zajímá. No prostě proto, že jezdím se svým autem po stejných suťových svazích, kde vaše auto nemůže projet. Mám, abych tak řekl, malou představu o tom, co je to složitý terén a jak se po něm pohybovat.

28-7-2021 15:09 wasya83

Existuje verze vozíku, kde dvě kola nejsou rovnoběžná, ale jedou jedno za druhým, jako na obráceném kole?

28-7-2021 15:39 SPUTNIK-V
ermac:
Chcete tvrdit, že extrapolace je špatná vědecká metoda?

Nemám nic proti metodě. Jsem proti tomu, jak primitivně a dětinsky to používáte, schováváte se za tím jako fíkový list, protože jste nenašli jiné závažné argumenty v reakci na mé požadavky popsat vaši skutečnou zkušenost s používáním PiCon. A od té doby Pokud takové zkušenosti nemáte, nezbývá vám, než se schovávat za idiotské používání extrapolace. I tvůj příklad o skoku z velké výšky je idiotský i pro žáka základní školy.

Pokud jde o túry a treky, ptal jsem se na příklady nikoli desítek kilometrů překonávání, ale stovek kilometrů přechodů.

Jste jedním z těch lidí, kteří, když ukážete takové video, řeknou: „Dejte mi video s tisíci kilometrů.“ překonávání. Chápete alespoň, že nikdy nebude tak dlouhé video ukazující tyto stovky kilometrů, ale bude sestřih segmentů, u kterých si řeknete, že to je sestřih, žádné stovky kilometrů tam nebyly. Samozřejmě o tom víte. Proto žádáte o zobrazení videa, které nikdo nikdy nenatočí.

Přečtěte si více
Termíny setí hrachu – Fazenda

Vysoce vyvýšené těžiště a nutnost vyvážení vozíku vyžadují úsilí.

Opravdu nechápete, že umístěním 80% zátěže na PiCon na jeho boky (rovnoměrně) + 20% zátěže nahoře bude CG mírně nad středem osy kola a vyvážení bude dostatečně stabilní, aby nepadalo na stranu pod dostatečně velkým úhlem. A když je PiKon ve svislé poloze, pak malé náklony do strany nevedou k velkému vynaložení síly na jeho navrácení do rovnováhy. Přesněji řečeno, neexistuje prakticky žádné vynaložení úsilí.

Zatímco vozítko Yakut vyžaduje 0% úsilí na vyvážení při jízdě na více či méně otevřeném terénu

Proti jeho košíku jsem nenapsal vůbec nic. Pěkný kočárek. Jen vozík je úplně jiného typu než PiCon. A nemá smysl je porovnávat, protože oba vozíky jsou dělané do jiných podmínek.

ale na souši. Pikona se tam v zásadě nedostane, v žádném případě

Zkoušeli jste to? Vážně, zkusil jsi to? Žádný. Měli byste se podívat alespoň na video, v jakých podmínkách se na PiKonu jezdilo. Napsal: „Učte se matematiku. Část!”

Ohledně mých znalostí materiálu. Nedělám si srandu z vozíků, toto téma mě zajímá pro jeho technickou diskuzi. Moje cesta jsou auta a přívěsy za ně.

Sám jste napsal, že jste odborník na auta a přívěsy. Proč se tedy hádáte s někým, kdo má v Pikoně mnohem více zkušeností a znalostí než vy? Svého času různí „chytráci“ tvrdili, že auto je sud benzínu na kolech. A řízení je nebezpečné i nepohodlné. A to, že auto dokázalo zrychlit na šílenou rychlost 30 km/h, každého překvapilo, kdo by se takovou šílenou rychlostí potřeboval pohybovat.

Ještě jednou prohlašuji, jako člověk, který vyvinul a vytvořil vlastní verzi PiKonu, že nemá problémy s rovnováhou, jak tvrdí nezkušení „experti“.

28-7-2021 16:26 ermac

SPUTNIK-V:
Nemám nic proti metodě. Jsem proti tomu, jak primitivně a dětinsky to používáte, schováváte se za tím jako fíkový list, protože jste nenašli jiné závažné argumenty v reakci na mé požadavky popsat vaši skutečnou zkušenost s používáním PiCon. A od té doby Pokud takové zkušenosti nemáte, nezbývá vám, než se schovávat za idiotské používání extrapolace. I tvůj příklad o skoku z velké výšky je idiotský i pro žáka základní školy.

SPUTNIK-V:
Sám jste napsal, že jste odborník na auta a přívěsy. Proč se tedy hádáte s někým, kdo má v Pikoně mnohem více zkušeností a znalostí než vy? Svého času různí „chytráci“ tvrdili, že auto je sud benzínu na kolech. A řízení je nebezpečné i nepohodlné. A to, že auto dokázalo zrychlit na šílenou rychlost 30 km/h, každého překvapilo, kdo by se takovou šílenou rychlostí potřeboval pohybovat.

Přísahám bohu, že pro tebe je to stejné, jak v čele, tak ve špaldě.
Představíme-li si znalosti člověka jako kouli, pak její povrch bude horizontem a vše za ním bude neznámé. Blázen má málo znalostí, jeho obzory jsou úzké, a proto se zdá, že je jen málo toho, co je neznámé. Ale jak roste znalost člověka, roste průměr této pomyslné koule, roste její povrch – horizont a množství toho, co je za hranicí – neznámo – roste ještě rychleji. Čím více toho člověk ví, tím menší chuť má tvrdit, že ví všechno. Podle frekvence prohlášení, že někdo ví všechno, a zbytek jsou jen blázni a nerozumí, lze posoudit skutečný objem znalostí člověka.

To je asi vše. Dokud se nepřestanete chovat jako hysterická PMS žena a nezačnete odpovídat na otázky něčím zajímavějším než „nepoužil jsi to, neznáš, takže to nepochopíš a já to nedokážu vysvětlit“, bude mě tento dialog pramálo zajímat. Hodně štěstí s tvými “vynálezy”, vynálezci.

28-7-2021 16:35 SPUTNIK-V
Zde je fotka mého předchozího dvoukolového vozíku: vk.com/photo-92104573_457239040

Jedná se o běžnou věc do domácnosti. vozík z obchodu, na který jsem nasadil novou silnější nápravu a dvě kola ze stavebního trakaře s celonáplněmi pneumatikami. Ještě jsem přidal vaničku z plastových trubek pro zvýšení dna.

Na převoz věcí po Moskvě a regionu jsem použil podobný vozík, cca 50 kg. a objemem cca 1m. krychlový. Protože korba tohoto vozíku jde do rukojeti a je třeba jej držet pod úhlem ~45 stupňů vůči sobě, pak polovina váhy samotného vozíku i nákladu na něm skončí ve vašich rukou! A to je 20-25 kg. Jak daleko se dá s tou váhou dojít? Minimálně 10 km. Bude možné chodit s touto váhou v rukou za den? Kolik úsilí to bude stát, co bude potřeba pak nějak obnovit?!

Přečtěte si více
Co dělat, když se dvířka pračky nezavřou? SC Váš mistr

K tomuto vozíku jsem vyrobil třetí kolečko (otočné) na stojanu ze čtvercového profilu. Doufal jsem, že toto kolo unese váhu a umožní pohodlné pojíždění vozíku. Ukázalo se, že je to naopak. Jestli to všechno ještě šlo valit po asfaltu, tak na běžné polní cestě se to všechno změnilo v jedno souvislé drnčící svinstvo. O vyjetí mimo silnici nemohla být řeč. A na PiConu není takový problém jako váha v rukou. Veškerá hmotnost je na rámu a kole. A když je náklad správně zajištěn, stačí PiCon pouze držet. Zároveň nemá tendenci se převracet, jak si mnozí jistí!

Dvoukolový vozík vyžaduje větší poloměr otáčení než PiKon se stejným zatížením. PiKon má navíc brzdu, která vám pomůže sjet z kopce bez rizika, že vozík pustíte, a vyjet nahoru, když brzda drží vozík na místě, zatímco se k němu dostanete, a překonat překážky otočením zády a tažením PiKona k sobě přes tuto překážku. Dvoukolové a mnohé další vozíky tohle všechno nemají!

Další výhodou PiKonu je, že si ho můžete přivázat k batohu a nosit na zádech do výchozího bodu. PiKon má také tažné zařízení, které umožňuje další osobě pomoci s jeho vyjetím do kopce.

A moje verze PiConu má také odolnější tělo a místo obvyklého volantu připomínajícího kolo jsou použity 2 rovné dorazy, které beze ztrát přenášejí sílu z člověka na vozík.

Díky těmto výhodám může PiCon přepravovat náklady až 100 kg. stejné vzdálenosti, které člověk ujde s batohem své obvyklé váhy.

28-7-2021 16:46 SPUTNIK-V
ermac:
Podle frekvence prohlášení, že někdo ví všechno, a zbytek jsou jen blázni a nerozumí, lze posoudit skutečný objem znalostí člověka.

To je asi vše. Dokud se nepřestanete chovat jako hysterická PMS žena a nezačnete odpovídat na otázky něčím zajímavějším než „nepoužil jsi to, neznáš, takže to nepochopíš a já to nedokážu vysvětlit“, bude mě tento dialog pramálo zajímat.

Tak to platí i pro vás. Jaký jsi, tak mě vidíš. Viděl jsi ve mně “hysterickou ženu”? Takže ty sám jsi hysterický. Viděl jsi mě jako nevzdělaného? Takže sám jsi takový.

Každý soudí ostatní podle sebe.

A tady ne mimo téma. Téma je o “domácím survivalistickém vozíku”, a ne o vašich mokrých snech být nejchytřejším extrapolátorem.

28-7-2021 17:04 jim hawkins
Původně napsal SPUTNIK-V:

Na PiConu je možné přepravovat náklady do 100 kg. ve stejných vzdálenostech

100 kg jsou 2 (DVA) pytle cukru po 50 kg nebo 4 pytle cementu po 25 kg. Nejprve je přivážete k tomuto jednokolovému vozíku, poté se pokusíte přemístit jej do pracovní polohy a poté bude hračka vylézt s tímto zázračným koněm + 100 kg a pak sjet všechny operace.

Ano, podíval jsem se na zázračného koně – obě koncepční chyby jsou samozřejmě přítomny v celé své kráse.

28-7-2021 17:34 SPUTNIK-V
Jim Hawkins:

100 kg jsou jen na minutu 2 (DVA) pytle cukru po 50 kg nebo 4 pytle cementu po 25 kg Nejprve je přivážete k tomuto jednokolovému vozíku, pak se pokusíte přemístit do pracovní polohy, pak už to bude hračka – vylézt s tímhle zázračným koněm + 100 kg nahoru, pak už to musí jít bez větších operací dolů, dejte pozor.

Ano, podíval jsem se na zázračného koně – obě koncepční chyby jsou samozřejmě přítomny v celé své kráse.

Jde o to, že na mé verzi PiKon (nevím o jiných verzích) jsem se pokusil připojit pytle brambor. To se provádí zcela jednoduše. PiKon leží na boku, pak vak položíte na rám nad stupačku a protažením lana vodorovným profilem (který je nad stupačkou) s ním vak utáhnete. Poté omotáte lano kolem samotného vaku zdola nahoru, dokud nebude pevně zajištěno. Stejnou operaci provedete z druhé strany. Nahoře je pak zátěž, která při ležení PiKonu skončí na boku.

Zvednutí PiConu na kolo také není problém. Nejprve se postaví na přední stranu a zvedne zarážky nahoru. Poté sešlápnutím brzdy spustíte zarážky dolů a PiCon se postaví na kolo. Je to jednoduché. Stejná metoda se používá k nastupování lidí na PiCon, kde se člověk jednoduše postaví nad rám snížené přední části PiCon (s nohama roztaženýma po stranách PiConu), poté se kliky jednoduše spustí dolů pomocí brzdy a člověk skončí nahoře. Ukázalo se, že rám PiCon stoupá nahoru a končí pod osobou a osoba končí na PiConu.

Přečtěte si více
Absces u psa - příčiny, příznaky, léčba, následky

Ohledně stoupání do kopce. A jaký jiný vozík by byl jednodušší než PiKon? Záleží na fyzických vlastnostech člověka. Pokud máte sílu, můžete PiKon vyvalit do jakéhokoli kopce. A pokud není síla, pak to nebude fungovat. Co s tím má společného vozík (jakýkoli)? A od té doby Vzhledem k tomu, že PiKon má brzdu, mohu po částech vylézt do kopce, během této doby pravidelně dávat PiKon na brzdu a odpočívat. Můžete také sestupovat pomocí brzdy s přestávkami mezi nimi na odpočinek. Jaký jiný vozík má tuto funkci?

Alespoň jeden z vás by se měl podívat na video stejného Prepera nebo Andrey Pushkina. Tam to všechno ukazují. Ani se na to video nechceš dívat, ale všichni jsou chytří na věci, které neznají.

ještě jednou opakuji. Můj design PiKonu má schopnost překonat stejné vzdálenosti s hmotností do 100 kg jako s obvyklou hmotností člověka.

Toto video samo o sobě má odpovědi na všechny vaše otázky:

Jo, chápu, čistě teoreticky by se dalo přes Krym, Ural a další pohoří a s vrcholem. Teď už to chápu, neuvědomil jsem si to hned.

Tento druh vozíku je dobrý pro svou všestrannost – v případě potřeby jej lze připojit k různým typům traktorů: osobě, jízdnímu kolu, koni, mule a dokonce i automobilu. Což v Indii dělají. Relativně lehký, nosný, stabilní, levný. Uprchlíci všech barev dělali takové věci, no, ti, kteří opravdu potřebovali něco praktického, a nejen teoreticky.

23-5-2023 19:33 дэнчик1982

Ano, existuje, ale pro naše účely toho potřebujeme méně.
Tak jsem si vyrobil jednu takovou, jen menší, a unesl jsem na ní 200 kilo, 500 metrů

23-5-2023 19:45 дэнчик1982
nesl jsem počítačovou myš)
23-5-2023 20:09 wasya83

V ideálním případě by úroveň podlahy takového vozíku měla být níže než osa kola. Nyní mají dřevěné vozíky podlahu nad nápravou, která zvedá těžiště.

23-5-2023 20:32 дэнчик1982

Samozřejmě. Kola mi už byla malá, takže podlaha byla nad nimi, to se ještě hodilo.
Ložisko, pokud to tak lze nazvat, se však rozpadlo.

24-5-2023 06:33 nabat7

Tyto praktické vozíky v Indii mají univerzální použití a mají různé tvary, od malých po obrovské. Ale skoro vždy jeden detail – kola jsou docela velká, někdy dřevěná a prostě obrovská (častěji na vesnicích). Existují i ​​čtyřkolové, ale to jsou spíše podnosy sloužící k přepravě zemědělských produktů na prodej.
Staletí praxe a přírodního výběru. Když se podíváte na záběry týdeníků, kde se lidé ve stejné Evropě (světové války) nebo severní Africe, Blízkém východě snažili rychle a se svými věcmi opustit LP zónu, téměř vždy vidíme podobnou verzi vozíku.

24-5-2023 06:41 nabat7

A o horách. Existuje dobrý film o prvních sovětských výpravách do Kyrgyzstánu a o průzkumu průsmyku mezi Kyrgyzstánem a Tádžikistánem. Velmi dobře ukazuje, jaké potíže mohou být s přepravou osob a zboží v horách. Dopravními prostředky v horách s nákladem jsou naložená zvířata a pěší nosiči. To opět vyžaduje staletí a tisíciletí praxe. Žádné vozíky tam nebudou fungovat.

24-5-2023 06:47 nabat7

A jednokolový cirkusový kůň je spíše marketingový tah jednoho videoblogera z USA a soudě podle toho, jak jeho následovníci nazývají ruské regiony, byznysu se v souvislosti se známými událostmi příliš nedaří. I když nevylučuji, že pro někoho není těžké udržet rovnováhu s jedním kolem na nerovném terénu. A ve věku 60+ let odloží batoh a vybere si tento konkrétní produkt, za jakým účelem, není příliš jasné.

24-5-2023 09:45 дэнчик1982
Proč vůbec vynalezli kolo Co idioti?
Snadněji se nosí.
24-5-2023 09:49 дэнчик1982

Kolo mého vozíku bylo proraženo šroubem a zastavilo se. Jaký jsem blázen, trpěl jsem, měl jsem ho zvednout a odnést domů)

24-5-2023 13:00 дэнчик1982

Osobně mám k pikoně vyrovnaný postoj.
Vzhledem k tomu, že jsem to nezkoušel a bez osobní zkušenosti nebudu blábolit.
Na první pohled to vypadá nepohodlně..
Ale jak se na první pohled dá jezdit na kole? Myslím, že vynálezce kola slyšel spoustu keců.
Sám bych řekl, že o jednokolce je to kdysi nemožné.
Nyní se díváte, jak na nich létají, a chápete, že když se nám něco zdá nemožné, vůbec to nic neznamená.

24-5-2023 13:01 Medved075

nějaký židovský obchodník smazal můj příspěvek,
Říkám – dvě kola na jedné nápravě, blízko u sebe, téměř bez mezery – a stabilita/průjezdnost je připravena.

24-5-2023 13:26 дэнчик1982
Ne, jakýkoli náraz nebo kámen vás velmi prudce odhodí na stranu.
25-5-2023 19:19 ddizel

nabat7:
Můžete mi poslat odkaz na video, kde jezdí s dvoukolovými nebo jednokolovými vozíky po opravdovém drsném terénu, převalují se přes malé překážky, klády, kameny? Ne fotka, ale video.

Přečtěte si více
Montáž polykarbonátu. Návod k instalaci - Yug-Oil-Plast Company

Pošlete mi své číslo WhatsApp do PM, pošlu ho.
25-5-2023 22:41 дэнчик1982

Říkal jsem si, že by asi bylo fajn mít 2 kola na odpojitelném volném zavěšení, abych tak řekl.
Když je cesta drsná, jedeme jako štika, když je víceméně v rovině, odpružení se zablokuje a vozík je normální jednoosý.

25-5-2023 23:32 wasya83
Konstrukci jsem nepochopil
26-5-2023 13:48 дэнчик1982

Samozřejmě by bylo lepší, kdyby se kola nepřeklápěla na stranu. Pak se ale všechno zkomplikuje.
Nebo to možná bude nepříjemné. Nevím.

29-5-2023 12:13 salovarov

denchik1982:
Samozřejmě by bylo lepší, kdyby se kola nepřeklápěla na stranu. Pak se ale všechno zkomplikuje.
Nebo to možná bude nepříjemné. Nevím.

1. Dvě jízdní kola, která jsou umístěna téměř vedle sebe, zvýší hmotnost vozíku.
2. Stabilita bude imaginární, pokud tato kola nebudou mít nezávislé zavěšení. Oblázek nebo hrbol na jednom okamžitě nakloní vozík pro uživatele nečekaně. Pokud nesou velkou váhu, pak bude okamžik odhození na stranu slušný. vaše paže budou unavené kompenzací těchto bočních trhnutí.
Pokud je těžiště také umístěno vysoko, pak bude všechno opravdu špatné.
Pokud jsou kola dvě, měla by být od sebe výrazně vzdálená.
4. Jedno kolo je tím správným řešením.

29-5-2023 16:47 wasya83

Existují dva typy přívěsů za jízdní kola: dvoukolové a jednokolové. Který přívěs je stabilnější?

29-5-2023 19:53 salovarov

wasya83:
Existují dva typy přívěsů za jízdní kola: dvoukolové a jednokolové. Který přívěs je stabilnější?

Pokud budete jezdit po asfaltu, tak dvoukolové nebo i čtyřkolové vozidlo s velkými koly. I budka na přívěsu se dá vozit.
Pokud lesní cesta, tak jednokolový přívěs.
Vše záleží na trase, terénu a účelu cesty.

1-6-2023 09:58 дэнчик1982
Jaká je maximální hmotnost, kterou můžete na svém Piconu nést a na jakou vzdálenost?
1-6-2023 16:23 salovarov

Nedávno jsem na něm jel 15 km od jedné řeky ke druhé a neustále stoupal do kopce.
Váha s člunem, vesly, záchrannou vestou a vším potřebným pro tábor byla cca 45 kg.
Túra probíhala po stezce s častými kroky přes padlé stromy.
Nebýt PiKonu, v mém věku bych takovou cestu za tak krátkou dobu nezdolal.
Mrtvé dřevo bylo velmi vyčerpávající, občas jsem musel opustit cestu, abych obešel hustý padlý strom.
Měl jsem lehkou výbavu, ale trasa pro mě byla dříve neznámá a musel jsem s sebou na celou túru vozit vodu, což ušetřilo 6 litrů na osobu navíc.
Noci byly chladné, takže jsme si museli vzít boty na řeku a pro každý případ se převléknout do nepromokavého vaku.

Když jdu ven s přáteli a na túru, beru si spoustu různých nenosných věcí:
stůl, židle, markýza s tyčemi (vše skládací), pro sebe – třímístný stan, skládací postel od Číňanů, hodně měkkých a teplých věcí, jídlo a hodně vody.
V tomto případě nejde o přežití, ale o pohodlí.
Neváhejte s výrobou svého jednokolového vozíku.
Doporučuji.
Jen správné rozměry vozíku vám pomohou zažít radost z pohybu.
To je důležité!

1-6-2023 16:25 дэнчик1982
Děkuji za rozšířenou odpověď.
45 kg je hodně.
2-7-2023 07:34 salovarov

Na první fotce držím v rukou podomácku vyrobený skate, který si můj kamarád vyrobil vlastníma rukama. Tašky váží 40 kg.
Jeho suché pytle jsou větší než moje. Ty moje jsou na druhém obrázku.

2-7-2023 10:44 gjnjv

Všechny ty řeči místních teoretiků křesel o nadřazenosti kol nad Pikonem mi připomínají Krylovovu bajku „Liška a hrozny“.
Vidí oko, ale zub je znecitlivělý.

Neexistují blázni, kteří by se trápili s pahýlem kola. Pro pěší turistiku je kolo mnohem lepší!

2-7-2023 17:31 ПокупательДня

Každému, co jeho vlastní.
proza.ru

4-7-2023 21:27 salovarov
Čas ukáže!

4-7-2023 22:43 дэнчик1982
gjnjv:
Všechny ty řeči místních teoretiků křesel o nadřazenosti kol nad Pikonem mi připomínají Krylovovu bajku „Liška a hrozny“.
Vidí oko, ale zub je znecitlivělý.

Neexistují blázni, kteří by se trápili s pahýlem kola. Pro pěší turistiku je kolo mnohem lepší!

To je jen prozatím, když s tím můžete jezdit po silnici nebo dobré cestě.

4-7-2023 22:52 wasya83

Nápad: používáme skládací kolo a dvoukolový vozík zvaný arba. Když sjedeme ze silnice a vyjedeme do terénu, kolo složíme a položíme na vozík. A pak vozík tlačíme rukama.
Pouze vozík musí být vhodný pro použití v terénu.

Přečtěte si více
Pěstování řepy pro výrobu cukru

5-7-2023 04:16 ставил
Marina Galkina.
youtube.com

Toto je příklad toho, jak cestovat, pokud jste silní a zdraví. Zbytek (kromě kola) jsou triky, jak si usnadnit přesun nákladu. A zde si každý vybere podle svých možností v danou chvíli. Například v zimě se pikon ani zdaleka neblíží plastovému korytu.

5-7-2023 04:43 ставил
Silniční tulák

A to je příklad cestování na kole.





5-7-2023 04:50 ставил

A vozík je určitě dobrý na přesun těžkých předmětů. A jeho design se liší v závislosti na úkolech a situacích. Mimochodem, Indiáni žili celý život bez kol.

5-7-2023 07:47 salovarov

dát:
A vozík je určitě dobrý na přesun těžkých předmětů. A jeho design se liší v závislosti na úkolech a situacích. Mimochodem, Indiáni žili celý život bez kol.

Kde jsou teď tito indiáni?
Jsou v rezervacích bez vlastní státnosti.
Toto je mimochodem.

5-7-2023 08:11 salovarov
dát:
Marina Galkina.

Toto je příklad toho, jak cestovat, pokud jste silní a zdraví.

“. pokud je silný a zdravý. «

Moji milí, brzy mi bude 70 let, jsem zdravý a mám za sebou tisíce kilometrů.
Můj arzenál vozidel zahrnuje jak auto, tak kolo.
Nicméně chůze v mém věku je úžasné cvičení.

Dodnes nacházím v lese úlevu a čerpám energii z přírody s pomocí a díky jednokolovému vozíku, který mě odměňuje lesní pohodou.
Řekneš, že je čas jít do důchodu, na pohovku?
V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ!
Vaše páteř, stejně jako vaše čest, musí být chráněna od mládí.
Vzpomeňte si na má slova po několika letech.
Nosil jsem batohy a okusil všechny slasti cyklistiky.
Mám s čím porovnávat.
Svého času se mnoho lidí v lesích smálo „lyžařům“ bez lyží.
Pak se objevil termín „nordic walking“ (jako by předtím chodili jinak).
Stalo se to módou, tedy v zahraničí.
A dokonce i mechové stařeny se nyní potulují po městech a obcích a předstírají činnost s touto zbraní, bez komplexů, beze strachu z výsměchu.
Tyto módní hole se staly běžnou výbavou mladých lidí.
Mimochodem: Na začátku století byla žena na kole svým okolím přísně odsuzována a kolo samotné bylo považováno za neslušné zařízení pro ženy.
Čas však plynul a vše se změnilo.

Picon je skvělý kus vybavení v zimě i v létě a pokud se pokusíte žít dlouhý turistický život, k tomuto zařízení se vrátíte.

Toto není reklama. Nedej bože!
Vyrobte si zařízení sami nebo si jej pronajměte od „přítele“.

Kritizovat a dělat si legraci z něčeho nového není vždy správné.
Vyzkoušejte vozík na jednoduché testovací túře a vše bude jasné.

Jeden čas velký kormidelník řekl: Abyste se naučili plavat, musíte plavat. „S tím je těžké polemizovat.

5-7-2023 12:28 Andrey von Schaeffer

A to je příklad cestování na kole.

Jednou jsem náhodou skončil na houbách s kolem.

V tu chvíli auto potřebovalo opravit někde v autoservisu, tak jsem se rozhodl, že pojedu s kamarádem vlakem a vyrazíme na houby.
Naštěstí toho roku byly houby všude – spousta, kam se člověk podíval, tam bylo hub.
Chtěl jsem je ale z pochopitelných důvodů sbírat daleko od města, tak jsem šel pěšky a vlakem.
Myšlenka byla jednoduchá – dostat se na konkrétní stanici a vrátit se po kolejišti elektrického vlaku, jít o kilometr hlouběji do další stanice, tam znovu nasednout na vlak a jet domů.

Cestou jsem našel v lese kolo a podle všech indicií bylo jasné, že tam leželo déle než jeden den, dva, nebo dokonce týden, ale mnohem déle, a že se vážně ztratilo, a ne že by se od něj houbař vzdálil na několik set metrů.

Vzal jsem kolo a šel s ním, sbíral houby. a je jich hodně, těch hub.
Košík je už plný, na kole jsem ho připevnil na lano a pak sbírám houby do pěstí, jeden pytlík na volantu z jedné strany, druhý z druhé.
Přítel, který je se mnou – naplnil jeden pytel, pak další – už nechce sbírat, není tu žádná třetí ruka, kterou by nesl.

A pro mě je to pohodlné.
Uvidíte houby, zaparkujete kolo k nejbližšímu stromu, ořežete je, odložíte a pak už jste na cestě.
Mimochodem, musíte se méně ohýbat, jen abyste sebrali houbu, abyste ji nakrájeli, a kdo má plný košík, ohne se jednou, aby houbu nabral, aby ji nakrájel, podruhé, aby ji dal do obrázku, a potřetí ji sebral, aby šel dál.

Výsledek sběru hub na kole mě velmi potěšil, je to pohodlné, nemusíte je nosit v rukou, stačí kolo tlačit a je to mnohem jednodušší.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button